۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳
کد خبر: ۴۷۸۵۷۸
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

مهمترین وظیفه بانوان انقلابی حفظ اقتدار نظام اسلامی است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین وظیفه بانوان در زمان حاضر حفظ اقتدار نظام است و بانوان انقلابی جامعه در این زمینه سهم بسیار مهمی بر عهده دارند.
سمیه محمودی شهرضا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سمیه محمودی شب گذشته در مراسم جشن زنان و انقلاب که به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر در شهرضا برگزار شد، عنوان کرد: دهه فجر یادآور رشادتها و دلاوری های همه اقشار جامعه است که برای پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کردند.

وی اظهار کرد: بانوان در همه مراحل انقلاب اسلامی از دوران مبارزات ضد رژیم ستمشاهی تا دوران دفاع مقدس نقش مؤثری در همه زمینه‌ها بر عهده داشته و خدمات بسیاری را ارائه کرده‌اند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اقدامات ضد دینی نظام ستمشاهی سبب شده بود تا زنان غیرتمند و مؤمن در خانه‌ها محبوس و از انجام فعالیتهای اجتماعی محروم شوند اما انقلاب اسلامی با احیای کرامت حقیقی زن فرصتی را فراهم کرد تا زنان به خوبی در بخشهای مختلف جامعه فعالیت کنند.

محمودی ادامه داد: زنان در جامعه اسلامی باید با ایمان به توانمندیهای خود در همه زمینه‌ها وارد عمل شده و فعالیت کنند، در شرایط فعلی امکانات بسیار مناسبی برای فعالیت بانوان جامعه فراهم شده است که باید از آنها در جهت رشد علمی و معنوی خود و جامعه اسلامی استفاده کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: مهمترین رکن دین اسلام توحید است و تفاوت بین انسانها از درک این مفهوم ناشی شده و صف انسانهای شقی و سعادتمند نیز از همین جا از هم جدا می‌شود؛ هر کس معنای حقیقی توحید را درک کند برای جهاد در راه خدا نیز احساس تکلیف خواهد کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: جهاد در راه خدا در زمان مبارزات انقلابی، انتشار اعلامیه‌های امام خمینی(ره) و آگاهی دادن به افراد جامعه بود و در زمان جنگ تحمیلی به معنای ایستادگی در برابر تجاوز دشمن، اما امروزه جهاد در عرصه جنگ نرم و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

محمودی ادامه داد: امروزه با توجه به توان بالای نظامی و قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی امکان حمله نظامی به کشور وجود ندارد اما دشمنانی که از مقابله با نظام در این عرصه ناامید شده‌اند از طریق تهاجم فرهنگی به دنبال دستیابی به اهداف خود هستند.

وی عنوان کرد: بانوان انقلابی جامعه در عرصه جنگ در زمره مهمترین سربازان اسلام و انقلاب هستند، با توجه به اینکه امروز مهمترین وظیفه ما حفظ اقتدار نظام است و بانوان انقلابی نیز در این زمینه نقش مهمی بر عهده دارند، باید تلاش کنیم تا رسالت خود را به خوبی در این عرصه انجام دهیم.

عضو هیأت رییسه فراکسیون مستقلین ولایی مجلس عنوان کرد: مادران جامعه اسلامی می‌توانند با تشریح دستاوردهای انقلاب و تربیت فرزندانی انقلابی، کانون خانواده‌ها را به سنگری برای پشتیبانی نظام و مقابله با تهدیدهای دشمن تبدیل کنند؛ اما در کنار همه این مسائل باید بدانیم که تقویت باورهای دینی در هر شرایطی مهمترین و مطمئنترین راهکار برای مقابله با آسیبهای اجتماعی است./868/202/ب2

ارسال نظرات