۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۵
کد خبر: ۴۷۹۳۷۴
امام جمعه شهرضا تأکید کرد؛

اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی تنها راه پیشرفت و توسعه کشور

امام جمعه شهرضا گفت: اقدام و عمل در حوزه اقتصاد مقاومتی تنها راه پیشرفت و توسعه کشور است، وقتی گفتمان سازی در این زمینه ایجاد شود سؤالات و شبهات موجود نیز از بین رفته و جریان امور با سرعت بیشتری انجام می‌شود.
حجت الاسلام يعقوبي امام جمعه شهرضا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی امشب در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شهرضا با اشاره به فرارسیدن ایام‌الله 22 بهمن عنوان کرد: حفظ ارزشهای انقلاب در هر شرایطی لازم است، انقلاب اسلامی ایران معادلات همه ابرقدرتهای جهانی را بر هم زد و حضور مقتدارنه مردم در روز 22 بهمن نیز نشانه حمایت آنها از این ارزشها است.

وی با اشاره به برخی از سخنان امام خمینی(ره)، ایشان را شخصیتی وارسته و جامع دانست و بیان کرد: سخنانی امام راحل و سخنان بزرگانی همچون رهبر معظم انقلاب درباره ایشان، نشان دهنده عظمت و بزرگی ایشان است؛ مردم و مسؤولان وظیفه دارند تا دستورالعملهای عرفانی و رهنمودهای امام راحل را در همه زمینه ها به کار ببندند.

امام جمعه شهرضا همچنین با اشاره به تقارن ایام 22 بهمن با ایام شهادت حضرت زهرا(س) عنوان کرد: همه مراسمها و جشنهای این ایام باید به گونه‌ای باشد که شأن این بانوی بزگوار اسلام حفظ شود.

وی اظهار کرد: مهمترین دلیل ایجاد انقلاب اسلامی به دلیل حفظ حرمت احکام اسلام بوده است، حکومت فاسد پهلوی آشکارا قوانین اسلامی را نقض و بر خلاف آنها رفتار می‌کرد و مردم مسلمان ایران که از مشاده آن وضعیت ناراحت بودند قیام کردند و با رهبری امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

امام جمعه شهرضا بیان کرد: همه ما وظیفه داریم تا از انقلاب و ارزشهای متعالی آن حفاظت کنیم تا اینکه در نهایت این انقلاب به دست صاحب اصلی آن یعنی امام زمان(عج) برسد.

حجت الاسلام یعقوبی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: اقدام و عمل در حوزه اقتصاد مقاومتی تنها راه پیشرفت و توسعه کشور است، وقتی گفتمان سازی در این زمینه ایجاد شود سؤالات و شبهات موجود نیز از بین رفته و جریان امور با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: اگر اصول اقتصاد مقاومتی به درستی در کشور اجرا شود در همه بخشها مقاوم می‌شویم و در آن صورت تحریمها و یا یاوه گوییهایی نظیر آنچه رییس جمهور جدید آمریکا مطرح می‌کند، نمی‌تواند هیچ مشکلی را برای اقتصاد کشور ایجاد کند.

امام جمعه شهرضا با اشاره به بخشهایی از سخنان رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: ایشان در همه فرمایشات خود تأکید فرموده‌اند که باید به مردم امید بدهیم چون همه ما اطمینان داریم که آینده‌ای بسیار خوب و درخشان در پیش رو داریم زیرا انقلاب اسلامی و کشور ما پشتیبان بزرگی همچون امام زمان(عج) دارد.

حجت الاسلام یعقوبی ادامه داد: کشور جمهوری اسلامی ایران در شرایط فعلی در اوج اقتدار قرار دارد و به عنوان یک کشور قدرتمند در سطح جهان شناخته می‌شود به همین دلیل هیچ کشور استکباری نمی‌تواند در مقابل آن مقاومت کرده و یا مانع دستیابی به اهداف متعالی آن شود.

وی اضافه کرد: وقتی ما به باورهای خودمان اعتقاد و یقین داشته باشیم که با عمل به آنها حتماً موفق می‌شویم دیگر ناامیدی و یأس در عملکردها جایی نخواهد داشت و قطعاً به پیروزی می‌رسیم هرچند دشمنان سخنان دیگری بگویند./202/868/ب1

ارسال نظرات