۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۴۷۹۷۳۳

عیادت نماینده ولی فقیه در مازندران از آیت الله نظری در ساری

آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران از آیت الله نظری خادم الشریعه در ساری عیادت کرد.
عیادت آیت الله طبرسی از ‌آیت الله نظری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز از آیت الله نظری خادم الشریعه در ساری عیادت کرد.

بر اساس این گزارش، در این دیدار که جمعی از روحانیان مرکز استان نیز حضور داشتند، آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران با تبریک ایام الله دهه فجر از تلاش های علمی و مبارزاتی آیت الله نظری خادم الشریعه در طول دوران مبارزات و پس از آن تجلیل کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که نهضت انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) و همراهی علما و بزرگان دینی آغاز شد، افزود: اگر رهبری روحانیت در این قیام ملی نبود، بسیاری از دستاوردهای امروز را در انقلاب اسلامی نداشتیم.

امام جمعه ساری با بیان این که مردم با اعتمادی که به روحانیت داشتند با همه توان به صحنه مبارزه آمدند، خاطرنشان کرد: حضور در صحنه روحانیت موجب خلق حماسه ای عظیم در جریان مبارزات انقلاب شد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، رهبری روحانیت در نهضت انقلاب اسلامی را تعیین کننده دانست و تصریح کرد: روحانیت آگاه و با بصیرت در همه صحنه های انقلاب اسلامی و پس از آن با تمام قوا در صحنه حضور داشتند.

آیت الله طبرسی با بیان این که جنبش های مردمی قبل از انقلاب با رهبری روحانیت به حرکت درآمد، خاطرنشان کرد: علمای انقلابی ما با روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه آن دوران، زمینه قیام مردم علیه حکومت طاغوت را فراهم کردند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که هدایت و ارشاد مردم همواره یکی از مهم ترین رسالت های علما و بزرگان دینی بوده است، گفت: روحانیت در طول مبارزات انقلاب مشکلات و سختی های بسیاری را تحمل کردند تا این انقلاب عظیم به پیروزی برسد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به تلاش دشمنان اسلام و انقلاب برای خدشه دار کردن جایگاه روحانیت اصیل و آگاه شیعه اشاره کرد و با بیان این که روحانیت هیچ گاه در برابر توطئه افکنی های دشمنان سکوت نکرده است، افزود: تاریخ فعالیت های مبارزاتی علما و روحانیان سرشار از مقابله با اجانب و مستکبران عالم است. 

امام جمعه ساری با اشاره به این که نقش علما و روحانیت در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره پررنگ بوده است، تصریح کرد: دشمنان همواره از نقش روحانیت در عرصه های مختلف هراسان و عصابی بوده اند و به همین دلیل تلاش کردند نقش و جایگاه روحانیت را تضعیف کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری دهه مبارک فجر را یادآور دوران زرین انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در سال 57 دانست و افزود: ملت ولایتمدار ایران در سال 57 با وحدت کلمه توانستند طاغوت 2 هزار و 500 ساله را با رهبری یک مرجع دینی سرنگون کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: ملت بزرگ ایران به حتم فردا با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ کوبنده ای به یاوه گویی های دشمنان خواهند داد./950/202/ب2

ارسال نظرات