۱۴ مهر ۱۳۸۷ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۴۷۹۹۴

مركز مطالعات و پاسخگويي به شبهات ديني به صد و بيست هزار سوال پاسخ داده است

رسا، سرويس فرهنگي ـ سرپرست مرکز مطالعات و پاسخگويي به شبهات ديني گزارشي از روند فعاليت‌هاي اين مرکز ارائه کرد.
مركز مطالعات و پاسخگويي به شبهات ديني به صد و بيست هزار سوال پاسخ داده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، حجت‌الاسلام اسماعيل روشن‌تن، سرپرست مركز مطالعات و پاسخگويي به شبهات ديني، با حضور در دفتر حضرت‌ آيت‌الله نوري همداني ضمن ارائه گزارشي از عملکرد اين مرکز گفت: در مدت شش سال از افتتاح مركز پاسخگويي به شبهات ديني، كارشناسان اين مركز توانسته‌اند به 120 هزار سؤال ديني پاسخ دهند.

وي با بيان اين‌كه‏ واحد پاسخ به سؤالات ديني در زمينه‏هاى ‏مختلف قرآني، کلامى، اعتقادى، فلسفى، تاريخى، سيره اهل بيت، فقه، حديث و اخلاق فعاليت مي‌كند، خاطر نشان كرد: در همين راستا بيش از دو هزار پايگاه اينترنتي مورد بررسي قرار گرفته و به نهصد شبهه موجود جواب داده شد.

سرپرست مركز مطالعات و پاسخگويي به شبهات ديني از چاپ بيش از چهل عنوان کتاب پاسخگويي به شبهات و توزيع آن ميان دانشگاهيان و حوزويان خبر داد و ابراز داشت: برگزاري 96 جلسه پاسخگويي به شبهات در مدرسه فيضيه با حضور شخصيت‌هاي برجسته حوزوي و چاپ 150 مقاله در مطبوعات از ديگر فعاليت‌هاي مركز پاسخگويي به شبهات ديني بوده است.

حجت‌الاسلام روشن‌تن در ادامه به شيوه‏هاى پاسخگويى اين مرکز پرداخت و تصريح کرد: پاسخگويي به شبهات ديني مراجعه‌کنندگان از طريق تلفن، نامه، پست الکترونيکي و نيز حضور در تالارهاي گفت‌وگو صورت مي‌پذيرد.

گفتني است، علاقه‌مندان براي دريافت اطلاعات بيشتر مي‌توانند به آدرس اينترنتي www.andisheqom.ir مراجعه کنند.

ارسال نظرات