۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۴۸۲۴۳۹

ضرورت توسعه مدارس علمیه خواهران سطح چهار

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور با اشاره به ضرورت توسعه و راه اندازی مدارس علمیه خواهران سطح چهار گفت: مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران به هر استان و شهرستانی که شرایط تشکیل مدارس سطح سطح چهار را داشته باشد، کمک می‌کند و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
حجت الاسلام جمشیدی

به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حوزه های علمیه خواهران،حجت الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی، مدیر حوزه علمیه خواهران کشور در ششمین اجلاس مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران کشور که صبح امروز در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد ضمن عرض خیرمقدم به شرکت کنندگان در اجلاس گفت: باتوجه به اینکه در روزهای پایانی سال هستیم سنجش و ارزیابی عملکردها در بخش های مختلف ضروری است و باید نقاط ضعف و پیشرفت در یک سال اخیر به دقت مورد بررسی قرار گیرد.

وی با بیان این‌که قدر باقیمانده عمر را جز انبیا و صدیقین کسی نمی‌داند افزود: سمت‌ها و امکاناتی که در اختیار ماست، امانت هایی است که باید از این امانت‌ها در جهت پیشبرد اهداف اسلام و در راه رضایت الهی استفاده شود.

مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور تصریح کرد: خداوند متعال همه اسباب را در اختیار ما قرار داده است و ما باید از این اسباب در راستای پیشرفت اهداف اسلام و رضایت الهی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: ما در مقابل آنچه که در زیر مجموعه‌های ما اتفاق می‌افتد مسئولیم و باید به همه مسائل توجه داشته باشیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: نباید طلبه‌ای وجود داشته باشد که در خوابگاه‌های ما شب گرسنه بخوابد و اگر چنین اتفاقی بیفتد بدون شک ما مسئولیم و باید پاسخگو باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی با بیان این‌که خوشبختانه مدارس علمیه خواهران سطح دو در کشور به خوبی توسعه پیدا کرده‌اند و در اغلب شهرستان‌های کشور مدارس علمیه خواهران وجود دارد، گفت: توسعه مدارس سطح سه و سطح چهار از اهداف مرکز مدیریت در سال آینده است و تلاش می‌کنیم تا مدارس علمیه خواهران با احزار شرایط و امکانات در سطح سه و چهار در نقاط واجد شرایط کشور توسعه پیدا کند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور ادامه داد‌: مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران به هر استان و شهرستانی که شرایط تشکیل مدارس سطح چهار را داشته باشدکمک می‌کند و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد شد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یادآور شد: برنامه و هدف اصلی حوزه‌های علمیه خواهران در سال آینده ارتقا کیفی در تمامی بخش های فرهنگی و تبلیغی، آموزشی، پژوهشی، فناوری اطلاعات و اداری و مالی است./968/د102/ج

ارسال نظرات