۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۴۸۲۷۱۳
آیت الله جنتی:

امام خمینی کلید مقاومت را به ملت مظلوم فلسطین داد

دبير شورای نگهبان با تجليل از مقام شامخ امام راحل و مجاهدت‌های ايشان عليه رژيم اشغالگر قدس گفت: كليد مقاومت را حضرت امام خميني(ره) به ملت مظلوم فلسطين داد.
آیت الله جنتی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از اداره كل روابط عمومي شوراي نگهبان، آيت الله جنتي صبح امروز در نشست اعضاي اين نهاد با اشاره به برگزاري كنفرانس حمايت از ملت فلسطين در روزهاي اخير گفت: برنامه ديروز اين اجلاس كه با حضور روساي مجالس و شخصيتها و مقامات برخي كشورهاي اسلامي برگزار شد، بسيار خوب و به جا بود و بيانات مقام معظم رهبري در اين اجلاس نيز براي همگان مفيد و هدايت‌گر بود.
وي تصريح كرد: بايد از خداوند متعال شاكر باشيم كه انتفاضه ملت فلسطين را همچنان حفظ كرده است. اين ملت مظلوم همچنان زير چكمه جلادان رژيم صهيونيستي در غزه و ديگر نقاط فلسطين مقاومت را زنده نگه داشته‌اند.
آيت الله جنتي گفت: بحمدالله عليرغم تلاش مداوم رژيم صهيونيستي براي سركوب مقاومت فلسطين، اين نهضت همچنان برقرار است.
وي ضمن آرزوي غفران واسعه الهي و درجات متعالي براي بنيانگذار انقلاب اسلامي گفت: خداوند آن بزرگوار را قرين رحمت خود كند كه كليد مقاومت را به ملت فلسطين داد و به آنها فرمود تا يك صهيونيست در اين سرزمين هست، مقاومت را رها نكنند.
ریيس مجلس خبرگان رهبري پيروزي‌هاي مقاومت اسلامي در برابر رژيم اشغالگر قدس را از بركات انقلاب اسلامي دانست و افزود: عمده اميد مظلومان عالم، مخصوصاً فلسطين، انقلاب اسلامي است و بر اساس همين اميد بود كه حزب الله لبنان و ديگر حركت‌هاي اسلامي مقاومت در فلسطين و منطقه شكل گرفت.
دبير شوراي نگهبان همچنين از حمايت‌هاي رهبر معظم انقلاب اسلامي نسبت به حركتهاي مقاومت تجليل كرد و اظهار داشت: تسلط و آشنايي دقيق ايشان نسبت به اوضاع منطقه و هدايت‌هاي ايشان موجب گرديده است كه هم‌اكنون، رژيم صهيونيستي بيش از همه از حزب الله لبنان و جريان مقاومت وحشت داشته باشد.
حضرت آيت الله جنتي در پايان ابراز اميدواري كرد كه به زودي شاهد پيروزي ملت مظلوم فلسطين و رهايي آنها از چنگال صهيونيستها باشيم./1323/د102/ص

ارسال نظرات