۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۴۸۳۹۹۳

برگزاری سه دوره سیرمطالعاتی کتب شهید مطهری در مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز

معاون آموزش مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز از برگزاری کارگاه آموزش مقاله نویسی و سه دوره سیر مطالعاتی کتب شهید مطهری خبر داد.
شهید مطهری

حجت الاسلام حکیم بنی طریف، معاون آموزش مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه تاکنون تصمیمی برای حذب طلبه در سال تحصیلی جدید صورت نگرفته است، ابراز داشت: در صورت وجود طلاب علاقه مند به تحصیل با شرایط و ملاک های مدرسه، قطعا جذب خواهیم داشت.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز گفت: مصاحبه تخصصی در زمینه های فردی، خانوادگی، درسی و استعداد هوشی با حضور اساتید مجرب و متخصص در زمینه مصاحبه صورت می گیرد و همچنین معدل، فعالیت های علمی و فرهنگی از شرایط ویژه مدرسه در جذب طلبه است.

این مقام مسؤول اولویت جذب طلبه برای مدرسه را جوانان محله و منطقه و فعالان مساجد دانست و افزود: از  فعالان فرهنگی مساجدی که با مدرسه در سال های اخیر ارتباط تنگاتنگی دارند، طلبه هایی را پذیرش خواهیم کرد؛ چرا که طلبه های خوبی از سوی مساجد به حوزه معرفی شده اند.

حجت الاسلام بنی طریف با بیان اینکه سه دوره سیرمطالعاتی کتب شهید مطهری را با حضور مدون کتب بینش مطهر برگزار کردیم، اظهار داشت: دو دوره تاکنون برگزار و دوره سوم تا پایان سال تحصیلی برگزار خواهد شد و در سال آینده تحصیلی نیز دوره مذکور را ادامه خواهیم داد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه کارگاه آموزش مقاله نویسی را برای آشنایی بیشتر طلبه ها با موضوعات پژوهشی و با همکاری معاونت پژوهش اجرا کردیم، خاطرنشان کرد: این کارگاه به مدت یک نیمسال جهت ارائه مقاله در زمینه موضوعات فقهی و اصولی برگزار شد.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز گفت: تربیت کادر علمی و مدیریتی برای مدرسه را در کارگروه هایی با موضوعات خاص برگزار کردیم و در این راستا هسته پژوهشی مدرسه را در سال تحصیلی 96 ـ97 را با حضور 10 تا 15 طلبه برگزار خواهیم کرد./9456/303/ب1

ارسال نظرات