۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۴۸۷۲۶۲
عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق:

پاسخگویی به مسائل عقیدتی محبان اهل بیت بالاترین عبادت است

حجت‌الاسلام میر لوحی گفت: حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم برای حل مشکلات مادی آنان و پاسخگویی به مسائل عقیدتی محبان اهل بیت(ع) عبادتی است که بالاتر از آن چیزی نیست.
میرلوحی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از شبستان، حجت‌الاسلام سید مصطفی میر لوحی، عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق(ع)، دوشنبه‌شب در آيين بدرقه گروه‌های اردو جهادی دانشگاه امام صادق(ع) که در همین دانشگاه برگزار شد، گفت: امسال 16 سال است که دانشگاه امام صادق(ع) دانشجویان را به صورت طرح جهادی برای تبلیغ و انجام کارهای فرهنگی چه در داخل و یا خارج از کشور گسیل کرده است.

وی افزود: امروز با فراگیر شدن بیداری اسلامی فعالیت‌های جهادی بسیار حائز اهمیت است.

حجت‌الاسلام میر لوحی بیان داشت: امروز منطقه مملو از حوادث ناخوشایند است در همین حین برخی نسبت به حوادثی که برای اسلام و دین در لبنان، بحرین، سوریه و یمن می‌گذرد بی‌خیال و بی‌تفاوت هستند اما یک عده‌ای دیگر با وجود موقعیت‌های خوب تحصیلی، شغلی و غیره با استفاده از اوقات فراغت‌ خود در برنامه جهادی شرکت کرده و در امر تبلیغ دین سربازی امام زمان(عج) را فراموش نکردند.

عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق(ع) بابیان اینکه دانشجویان جهادگر با حضور در مناطق محروم زکات علم خود را پرداخت می‌کنند، ابراز کرد: کارهای فرهنگی در اماکن متبرک و عتبات عالیات روزی برای ما یک رویا بود اما الحمدالله این آرزو به واقعیت مبدل شده و این توفیق نصیب ما شده است که گروه جهادی را به نجف اشرف داشته باشیم. 

وی ادامه داد: شما گروه‌های جهادی زمانی که در مناطق محروم حضور پیدا می‌کنید و مسائل عقیدتی را به محبان اهل بیت(ع) آموزش می‌دهید عبادتی را انجام می‌دهید که بالاتر از آن چیزی نیست این بزرگترین فرصت و ارزشمندترین توفیق است که خداوند به شما عطا کرده است.

حجت‌الاسلام میر لوحی گفت: براساس فرمایش ائمه معصومین(ع) پاسخ‌گویی به مسائل شرعی و عقیدتی شیعیان چنان اجر و پاداشی دارد که گویا از زمین تا عرش بهترین جواهرات را برای پاداش او جمع کرده باشند./1325//102/خ

ارسال نظرات