۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۴۸۸۷۷۷
یکی از رهبران حماس:

هر گونه تجاوز به غزه با پاسخ مقاومت مواجه خواهد شد

یکی از رهبران حماس تاکید کرد که هر گونه تجاوز رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه با پاسخ و واکنش مقاومت مواجه خواهد شد.
حمدان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، اسامه حمدان یک رهبر برجسته جنبش مقاومت اسلامی حماس در گفت‌وگو با شبکه ماهواره ای قدس خاطر نشان کرد که ترور شهید مازن فقها تبعات و پیامدهای به مراتب بدتر از آنچه که رژیم صهیونیستی تصورش را می کرد، خواهد داشت و دست گردان های قسام برای واکنش به این جنایت باز است و امید به حماس و قسام هرگز به ناامیدی تبدیل نشده است.

وی افزود تلاش رژیم صهیونیستی برای ایجاد قواعد جدید در عرصه درگیری با مقاومت مساله ای دور از انتظار نیست، اما سوال این است که آیا این رژیم توان تحمل تبعات این مساله را هم دارد؟

حمدان تاکید کرد که رژیم صهیونیستی باید نسبت به نحوه واکنش جنبش حماس به این جنایت نگران باشد و این در حالی است که این رژیم از مدت ها قبل از بحران داخلی و نگرانی نسبت به اوضاع منطقه ای رنج می برد.

وی افزود: اگر رژیم صهیونیستی توانست فردی مانند فقها را به شهادت برساند، این به معنای وقوع فاجعه ای بزرگ برای ما نیست، بلکه این روند همچنان ادامه دارد و به حول و قوه الهی تلاش های فقها به ثمر خواهد نشست.

مسؤول روابط خارجی جنبش حماس در ادامه اظهار داشت که شاید اکنون فضای منطقه ای برای مقابله با تجاوز آتی رژیم صهیونیستی به غزه فراهم نباشد، همین بی ثباتی اوضاع منطقه می تواند تبعات و پیامدهایی را به دنبال داشته باشد که این رژیم حتی فکرش را هم نمی کند.

وی در پایان این سوال را مطرح کرد که چه کسی می تواند بگوید که قواعد جنگ آتی تنها محدود به باریکه غزه خواهد بود و در سایه جو نابرابر حاکم بر منطقه چه کسی می تواند جلوی بروز تحرکی متفاوت از سوی دشمن را بگیرد؟/994/ب102/ف

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

ارسال نظرات