۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۴۸۹۰۰۳
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد؛

بصیرت افزایی و مطالبه اجرای عدالت، مهمترین وظیفه ائمه جمعه

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: یکی از مهمترین رسالت های ائمه جمعه روشنگری، تبیین قانون اساسی و مطالبه گری اجرای عدالت در جامعه است.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار ائمه جمعه استان که به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران و سالروز شهادت امام هادی(ع) برگزار شد، اظهار داشت: ائمه جمعه وظایف سنگینی را دارند و آن ها به عنوان پیشوایان جامعه هستند و جامعه نیز نیازمند هدایت آن ها است.

وی وجود پیامبراکرم(ص) را بر پایه حق، عدل و علم دانست و گفت: در دل های مردم جهان همواره ارادت به اهل بیت(ع) بوده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی 12 فروردین ماه را عید جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران سیستمی بر پایه اسلام است و این سیستم با آنچه که در گذشته بوده متفاوت است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی جمهوری اسلامی ایران را نخستین سیستمی دانست که بعد از دوران امام علی(ع) و امام حسن مجتبی(ع) بر اساس اسلام پایه گذاری شده است.

وی ادامه داد: دشمنان در طول انقلاب به دنبال براندازی این نظام اسلامی بودند و ترورها، جنگ های تحمیلی، فرهنگی و اقتصادی زیادی را علیه کشور انجام دادند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی پایگاه های امامت جمعه را قرارگاه مهمی در برابر تهاجمات بیگانه دانست و خاطرنشان کرد: آنچه که جریان کفر در جهت مسائل اقتصادی و فرهنگی دنبال می کند تفکر لیبرالی است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: یکی از مهم ترین رسالت های ائمه جمعه روشنگری و تبیین قانون اساسی و مطالبه گری اجرای عدالت در جامعه است./202/880/ب1

ارسال نظرات