۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۴۸۹۹۱۳
لاریحانی خواستار شد؛

روند تكميل پروژه منوريل هرچه سريع‌تر تعيين تكليف شود

ریيس مجلس شوراي اسلامي با تاكيد بر ضرورت تسريع در اتمام پروژه منوريل گفت: اين پروژه در مقابل انظار مردم قرار دارد و بايد هرچه سريع‌تر اقدامات نهايي و تصميم‌گيري ويژه براي اتمام آنها صورت گيرد.
لاریجانی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی شهرداری قم،دكتر علي لاريجاني در ديدار شهردار و مديران شهري قم، با تاكيد بر ضرورت تسريع در اتمام پروژه منوريل اظهار كرد: اين پروژه در مقابل انظار مردم قرار دارد و بايد هرچه سريع‌تر اقدامات نهايي و تصميم‌گيري ويژه براي اتمام آنها صورت گيرد.

وي با تقدير از اقدامات خوب عمراني كه در سال گذشته در قم رقم خورده است، با اشاره به برخي اشكالات مطرح شده در خصوص طرح جامع شهر قم افزود: با وزير راه و شهرسازي در اين خصوص صحبت شد تا پيگيري در مورد رفع مشكلات بلوار پيامبر اعظم و مسائلي كه مطرح شده بشود.

رییس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به سناريو‌هاي مختلفي كه در خصوص عبور قطار سريع‌السير از قم وجود دارد بيان كرد: ما تاكيد داريم راهكاري كه به صلاح و به سود مردم قم است در خصوص عبور قطار سريع‌السير به كار گرفته شود.

وي با اشاره به برخي مسائل مطرح شده در خصوص فرودگاه قم تصريح كرد: ما جلسه‌اي با وزير راه و شهرسازي داشتيم و ظرفيت‌هاي فرودگاه قم براي آقاي آخوندي مطرح شد و وزير قبول كرد كه پيگير حل مشكلات فرودگاه باشد و شهرداري نيز در اين مورد اقدامات لازم را انجام دهد./872/د102/ی

ارسال نظرات