۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۴۹۰۱۸۵
استاندار قم مطرح كرد؛

ضرورت تعامل مطلوب بين عوامل اجرايي و نظارت بر انتخابات استان قم

استاندار قم در نشست با اعضاي هيأت نظارت بر انتخابات گفت: تعامل مطلوب بين عوامل اجرايي و نظارت بر انتخابات استان قم در چارچوب قانون وجود دارد.
استاندار

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سيد مهدي صادقي استاندار قم در جلسه هماهنگي هيئت هاي عالي نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستاي استان قم طي سخناني با اشاره به اهميت انتخابات در نظام اسلامي اظهار داشت: همه بايستي براي برگزاري انتخابات باشكوه تلاش كنند.
وي با بيان اينكه در حوزه ي نظارت و اجرا هيچگونه مشكلي در سطح استان قم نداشته ايم افزود: تعامل بسيار خوبي بين همه ي عوامل برگزار كننده ي انتخابات شكل گرفته است.
استاندار قم با اشاره به اينكه انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا مصادف با انتخابات رياست جمهوري است افزود: اين مسئله حساسيت هاي اين انتخابات را افزايش مي دهد.
صادقي ادامه داد: در استان قم يكي از حساسيت هاي ايجاد شده تقليل تعداد افراد شوراي اسلامي شهر قم است كه موجب افزايش رقابت ها مي شود.
وي با تاكيد بر فراهم سازي زمينه و بستر برگزاري قانوني انتخابات ، خاطرنشان كرد: مجموعه ي عوامل دولت خود را متعهد به چارچوب ها مي دانند و با هر كسي كه فعاليت غيرقانوني داشته باشد به صورت جدي برخورد خواهد شد.
نماينده عالي دولت در استان با بيان اينكه همه مكلف و ملزم به اجراي قانون هستيم خاطرنشان كرد: خوشبختانه قانون شفافيت لازم را دارد و جايي براي تحليل و توجيه وجود ندارد.
استاندار قم با اشاره به اينكه استان قم در انتخابات مجلس شوراي اسلامي شاخص ترين استان كشور بود خاطرنشان كرد: اميدواريم با تعامل و هماهنگي مسئولان شاهد برگزاري انتخاباتي با شكوه در قم باشيم./872/د102/ی

ارسال نظرات