۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۴۹۰۳۷۴
استاندار قم:

بسترهاي توسعه توليد و اشتغال فراهم شده است

استاندار قم با اشاره به تلاش هاي دولت طي سالهاي گذشته اظهار داشت: بسترسازي بسيار خوبي براي توسعه ي توليد و اشتغال فراهم شده است.
استاندار

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سيد مهدي صادقي استاندار قم در نخستين جلسه شوراي معاونين استانداري قم كه پيش از ظهر امروز برگزار شد طي سخناني با اشاره به نامگذاري سال جاري به عنوان "اقتصاد مقاومتي توليد و اشتغال" از سوي رهبر معظم انقلاب اسلامي، تلاش براي رشد اقتصادي را مورد تاكيد قرار داد.
استاندار قم با بيان اينكه طي سالهاي اخير گام هاي بسيار خوبي براي بسترسازي جهش اقتصادي برداشته شده است افزود: توافق هسته اي ايران با كشورهاي عضو گروه 1+5 مهمترين گام در اين راستا بود.
وي توسعه ي صادرات را يكي از راهكارهاي مهم در راستاي افزايش توليد و اشتغال عنوان و تصريح كرد: در شرايط پس از برجام، در تعامل با كشورهاي هدف و صادرات محصولات توليدي تسهيل شده است.
نماينده عالي دولت در استان همچنين به حمايت هاي دولت از واحدهاي توليدي نيمه فعال و تعطيل در سال گذشته اشاره كرد و با بيان اينكه همين مسئله موجب تثبيت اشتغال گرديد خاطرنشان كرد: ريل گذاري بسيار خوبي جهت رونق كسب و كار صورت گرفته است كه اميدواريم شاهد تداوم آن باشيم./872/د102/ی

ارسال نظرات