۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۴۹۲۱۷۸

بیانیه كميته حمايت از انقلاب اسلامي مردم فلسطين به مناسبت روز اسیر

كميته حمايت از انقلاب اسلامي مردم فلسطين طی بیانیه‎ای خواستار برجسته كردن روز اسير فلسطيني و تصریح کرد که مبارزات حق طلبانه خود را تا نابودي كامل رژيم صهيونيستي و اعاده تمامي سرزمينهاي اشغالي به اهالي حقيقي آن يعني فلسطينيان ادامه می‎دهیم.
اسیران فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری رسا، كميته حمايت از انقلاب اسلامي مردم فلسطين طی بیانیه ای با گرامیداشت روز اسیر فلسطینی  از تمامي رسانه‌ها و نخبگان و مجامع بين المللي مدافع حقوق بشر كه شعارشان ظلم ستيزي و مظلوم ياوري است درخواست کرد كه با برجسته كردن روز اسير فلسطيني، مبارزات حق طلبانه خود را تا نابودي كامل رژيم صهيونيستي و اعاده تمامي سرزمينهاي اشغالي به اهالي حقيقي آن يعني فلسطينيان ادامه دهند.

متن این بیانیه بدین شرح است:
بسمه تعالي

به احترام همه آزادگان و اسيران در بند در جهان ، 17 آوريل روز اسير فلسطيني را گرامی مي داريم.

"انا فتحنا لك فتحا مبينا"

در 17 آوريل 1971  نخستين اسير فلسطيني از زندانهاي رژيم صهيونيستي آزاد شد. فلسطيني ها اين روز را روز اسير فلسطيني ناميدند  كه در سال جاري مصادف با آزادي زن مبارز فلسطيني لينا الجربوني شد و اين زن مبارز در حدود 15 سال در زندان هاي اسرائيل با سخت ترين شكنجه ها مواجه بودند و ضمن تبريک اين آزادي به تمامي فلسطينيان معتقديم كه، رژيم صهيونيستي پس از  اشغال سرزمين فلسطين ، با ارتكاب  انواع جنگ افروزيها ،  كشتار و جنايات تاريخي، زنان و مردان ، جوانان وكودكان اين سرزمين را نيز به اسارت گرفته و با نگهداري آنان در شرايط بسيار وحشتناك و مصيبت بار انواع شكنجه ها را بر آنان روا داشته و زندگي شان را در خطر شديد قرار داده اند.

آمارها حكايت از اسارت بيش از 7 هزار فلسطيني در 22 زندان و بازداشتگاه رژيم صهيونيستي دارد كه همه اقشار جامعه را شامل مي شود.

قتل و غارت، جنگ افروزي و بمباران، زنده سوزي و اسارت، نسل كشي و جنايت روزانه، همگي از مشخصات بارز رژيم صهيونيستي است كه از سال 1947 تا كنون همه دنيا شاهد و ناظر آن بودهاند و گويي در ظلم بر بشريت و انسانيت فقط نقش نظاره گر را دارند.

امروز ماهيت اين رژيم در اذهان عمومي آشكار و روشن است؛ اما اين حاكمان وابسته به قدرتهاي استكباري و رژيم صهيونيستي هستند كه نه تنها بر اين همه جنايت چشم مي بندند بلكه در همه زمينه ها همراه و حامي آنانند و حتي بدنبال برافراشته كردن پرچم صلح با رژيم اسراييل هستند و به همين دليل است كه اين رژيم غاصب بدون هيچ واهمه اي از عواقب منفي و دغدغه محاكمه در دادگاههاي بين المللي هر از گاهي صفحات ننگين تاريخ جنايات خود را قطور تر مي كند.

بر ماست  تا به بهانه هاي اين چنيني وجهه ظلم اين رژيم را بر ملا کرده و رفتار دوگانه غرب عليه حقوق بشر را رسوا نماييم. هيچ چيز به جز سلاح مقاومت و استمرار انتفاضه نمي تواند حقوق ملت فلسطين را احياء کند و مانع از جنايات متجاوزان شود.

كميته حمايت از انقلاب اسلامي مردم فلسطين-نهاد رياست جمهوري؛ ضمن آرزوي آزادي همه اسيران در بند ظالمان مستكبر در جهان و بويژه اسيران فلسطيني؛ همراه با همه مظلومان جهان و مردم فلسطين روز اسير را گرامي مي دارد و بار ديگر يادآور مي شود كه در راه مبارزه با ظلم و جنايت و برقراري پرچم الله بر فراز مسجدالاقصي هميشه همراه و هميار مردم مظلوم فلسطين خواهد بود و از تمامي رسانه ها و نخبگان و مجامع بين المللي مدافع حقوق بشر كه شعارشان ظلم ستيزي و مظلوم ياوري است مي خواهد كه با برجسته كردن روز اسير فلسطيني، مبارزات حق طلبانه خود را تا نابودي كامل رژيم صهيونيستي و اعاده تمامي سرزمينهاي اشغالي به اهالي حقيقي آن يعني فلسطينيان ادامه دهند.

كميته حمايت از انقلاب اسلامي مردم فلسطين/994/ب102/ف

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

ارسال نظرات