۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۸
کد خبر: ۴۹۳۳۱۸
آیت الله نظری خادم الشریعه در دیدار قالیباف:

رفع مشکلات مردم مهمترین وظیفه مسؤولان است

آیت الله نظری با بیان اینکه رفع مشکلات مردم مهمترین وظیفه مسؤولان است، گفت: باید از همه ظرفیت های موجود در کشور به منظور رفاه و آسایش مردم استفاده کنیم.
دیدار قالیباف با نظری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شامگاه یکشنبه با حضور در بیت آیت الله نظری خادم الشریعه با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت الله نظری در این دیدار سعادت بشر را در دین مداری، خدمت به خلق و عبادت خداوند متعال دانست و افزود: انسان برای دستیابی به سعادت و رستگاری باید در جهت رضایت الهی و خدمت به مردم گام بردارد.

وی مسؤولیت ها را امانتی برای خدمت به مردم دانست و افزود: هر فردی که جایگاه و مسؤولیتی را عهده دار می شود، باید تنها در جهت خدمت به مردم استفاده کند.

آیت الله نظری پست و مقام را امری اعتباری و زودگذر دانست و خاطرنشان کرد: تنها چیزی که برای انسان در دنیا و آخرت باقی خواهد ماند رضایت الهی و خشنودی مردم است.

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه، با بیان اینکه تکامل بشر به عبادت و خدمت او بستگی دارد،  بیان داشت: انسان هرچه در توان دارد باید در جهت عبادت و خدمت به مردم بهره گیرد.

وی با تاکید بر اینکه مسؤولیت، در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پتانسیل و ظرفیتی برای خدمت به مردم است، گفت: اگر خدای ناکرده مسؤولی بخواهد از جایگاهش سوء استفاده کند و زمینه  رضایت عمومی را فراهم نکند این بر خلاف آرمانهای نظام و انقلاب است.

استاد سطح عالی حوزه علمیه با بیان اینکه امروز رفع مشکلات مردم مهمترین وظیفه یک مسؤول در نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیتهای موجود در کشور به منظور رفاه و آسایش عمومی مردم استفاده کنیم.

آیت الله نظری خادم الشریعه با بیان اینکه مردم نقش بسیار مهمی در عرصه ها و صحنه های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارند، تصریح کرد: امام راحل و مقام معظم رهبری همواره مهم ترین دغدغه آنها رفع مشکلات مردم بوده است که امروز باید در اولویت برنامه های مسؤولان قرار بگیرد.

وی در پایان خدمت به مردم را جزء عبادات مهم دانست و افزود: همانطور که مردم در صحنه ها و عرصه های مختلف پشتیبان نظام و انقلاب بوده و هستند امروز نیز مسؤولان کشور وظیفه دارند در جهت خدمت به آنها گام بردارند./۲۰۲/۹۵۰/ب۱

ارسال نظرات