۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۴۹۴۷۳۶
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک؛

شهید مطهری شخصیتی علمی، انقلابی و کارآمد بود

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ۱۵خرداد، شهید مطهری را احیاگر تفکر انقلاب اسلامی و سرآمد روزگار در اقدام و عمل دانست و گفت: ایشان به عنوان یک شخصیت علمی، انقلابی، فعال، متدین و کارآمد الگوی عصر حاضر برای همه آحاد جامعه اسلامی ایران است.
حجت الاسلام حسین عبدالله پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین عبدالله پور، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک صبح امروز در جمع مربیان عقیدتی با تبریک اعیاد شعبانیه و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، سالروز شهادت علامه مرتضی مطهری را فرصت مناسبی برای تجلیل از مربیان این عرصه دانست و گفت: شهید مطهری به عنوان یک شخصیت علمی، انقلابی، فعال، متدین و کارآمد الگوی عصر حاضر برای همه آحاد جامعه اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: شهید مطهری احیاگر تفکر انقلاب اسلامی و صاحب نظر در الگوی عقلی و نقلی و سرآمد روزگار در اقدام و عمل بود.

مربی عقیدتی سیاسی سپاه درباره زمان شناسی شهید مطهری، اظهار کرد: ایشان بر زمان ها مسلط بود، دشمن و نفوذ دشمن را شناسایی می کرد و مانع رخنه دشمن بر مرزهای عقیدتی سیاسی و فرهنگی می شد.

وی درباره عملکرد سپاه در حوزه عقیدتی سیاسی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که فلسفه وجودی اش حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی به ویژه دستاوردهای عقیدتی و سیاسی است، الگویش را در این عرصه، متفکر شهید علامه مطهری قرار داده است؛ شخصی که معمار کبیر انقلاب درباره شان فرموده  «مطهری پاره تن من است».

مسؤول امور روحانیون در سپاه 15 خرداد هفته عقیدتی سیاسی در بسیج را زمان مناسبی برای شناخت اندیشه های شهید مطهری دانست و افزود: با گذشت چندین سال، هنوز تمام آثار استاد مطهری به روز و قابل مطالعه است و باید در راستای گسترش و نشر این آثار بیشتر تلاش شود.

وی در پایان همایش بزرگ عقیدتی سیاسی و تجلیل از هادیان، مربیان، مدیران، سربازان نمونه، دیدار با علما، سرکشی از خانواده های شهدا، گلباران مزار شهدا، کوهپیمایی، اجرای مسابقات فرهنگی و عقیدتی را بخشی از برنامه های ناحیه سپاه قرچک مطرح کرد و افزود: در این هفته که مزین به شعار «شهید مطهری، نماد تولید اندیشه اسلامی» شده است، علاوه بر سپاه برنامه های متنوعی در سطح حوزه ها و پایگاه های بسیج برگزار می شود./804/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات