۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۴۹۷۵۲۴
حجت الاسلام آزادیخواه:

امضای سند ۲۰۳۰ فاجعه ای بزرگ برای ایران است

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: برابر اصل ۷۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، باید همه معاهدات بین المللی با هماهنگی مجلس شورای اسلامی و تایید در این مجلس صورت بگیرد.
احد آزادیخواه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام احد آزادی خواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی شب گذشته در مراسم جشن نیمه شعبان مسجد آیت الله آخوند(ره)، گفت: شبکه نفوذ، فرهنگ ایثار و شهادت طلبی را هدف خود قرار داده است و در این زمینه سرمایه گزاری های فراوانی می کند.

وی در ادامه با اشاره به سند 2030 و عواقب این سند ذلت بار، تصریح کرد: امضای سند 2030 فاجعه ای بزرگ و جبران ناپذیر است که هدف اصلی اش مبارزه با فرهنگ سرخ جهاد و شهادت طلبی است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: برابر اصل 77 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، باید همه معاهدات بین المللی با هماهنگی مجلس شورای اسلامی و تایید در این مجلس صورت بگیرد.

وی در ادامه گفت: رهبر معظم انقلاب همیشه آماده مقابله با فتنه های دشمنان انقلاب اسلامی است، ولی حرف من اینجا است که همیشه نباید رهبر معظم انقلاب از خود مایه بگذارد و بعد ما به فکر بیفتیم.

حجت الاسلام آزادیخواه با بیان اینکه دین اسلام به دور از هر گونه خشونت طلبی است، خاطرنشان کرد: ظاهر مقابله با خشونت در سند 2030 خوب و انسانی است ولی پشت پرده این سند و جلوگیری از تعلیم متون دینی در این سند نشان دهنده دین هراسی دشمنان اسلام است.

وی در ادامه با اشاره به اسطوره های جنگ تحمیلی همانند شهید دانش آموز حسین فهمیده، گفت: دشمنان با تفکر حسین فهمیده ها مشکل دارند، آنها دنبال حذف داستان حسین فهمیده و این فرهنگ از متون درسی ما هستند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات پیش رو، گفت: همه ما باید با حضور حداکثری پای صندوق های رأی حاضر شویم.

وی در ادامه با اشاره به بداخلاقی های انتخاباتی بعضی افراد و جناح های سیاسی، تأکید کرد: تهمت زدن به کاندیداهای ریاست جمهوری گناهی بزرگ است و همه این شش نفر کاندیدا مقبول رهبر معظم انقلاب و شورای نگهبان هستند.

حجت الاسلام آزادیخواه گفت: انتخاب فرد اصلح در انتخاب ریاست جمهوری مهم و کلیدی است و با رعایت انصاف به اصلحیت حجت الاسلام والمسلمین رییسی و جامعیت برنامه های ایشان پی خواهیم برد.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: در حال حاضر کشور با مشکلات اقتصادی فراوانی رو به رو است و ما نیاز به فردی با مدیریت جهادی و با نگاه به درون و نیروها و منابع داخلی داریم.

  وی در پایان گفت: نگاه به خارج و سیاست غرب گرا تاکنون جوابگو نبوده و رهبر معظم انقلاب به کاندیداهای این دوره فرموده است که با نگاه به داخل برای کشور برنامه ریزی کنید./۹۷۹/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات