۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸
کد خبر: ۴۹۷۹۹۹
حجت الاسلام رضوی مهر:

امانت انقلاب را نباید به مدافعان حقوق نجومی بسپاریم

نایب رییس مجمع نمایندگان با بیان اینکه امانت انقلاب را نباید به مدافعان حقوق نجومی بسپاریم، بر تبیین شاخصه های انتخاب اصلح از سوی روحانیت و طلاب تأکید کرد.
 حجت الاسلام رضوی مهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر نایب رییس جمع نمایندگان طلاب در نشست طلاب و فضلای همدانی مقیم قم که در مسجد مصطفی خمینی برگزار شد، گفت: با وجود این که برخی از سیاسیون کوشیدند با بسیج مدارس و آموزش و پروش وانمود کنند که مردم همدان به گونه ای دیگر هستند اما این مردم و علما به شاخصه های رهبر انقلاب درباره انتخاب اصلح توجه دارند.

وی افزود: مردم متدین همدان لحظه ای از اطاعت از رهبری کوتاهی نمی کنند بلکه منویات ایشان را سرلوحه کار خود قرار می دهند، رهبر معظم انقلاب شاخصه های فرد اصلح را بیان کردند که مردم باید به آن ها توجه داشته باشند.

استاد حوزه با تسلیت درگذشت مرحوم آیت الله صابری همدانی اظهار داشت: ایشان شاگرد برجسته مکتب اسلام ناب محمدی و دست پرورده حضرت امام بودند، آیت الله صابری در میان امت اسلام حضور پیدا کرد و 10 سال امامت جمعه ترکیه را بر عهده داشت و خطبه های آتشین ایشان بسیار اثرگذار بود.

وی ادامه داد: احداث مساجد گوناگون در آلمان، آذربایجان، ترکیه و برخی از کشورهای دیگر از دیگر فعالیت های آیت الله صابری همدانی بود؛ ایشان قلم خوبی داشتند و تقریرات این شخصیت بزگوار از دروس خارج حضرت امام و مرحوم آیت الله گلپایگانی بسیار قابل استفاده است.

حجت الاسلام رضوی مهر با بیان این که آیت الله صابری همدانی برداشت های قرآنی ایشان مطابق با روز بسیار مهم بود، ابرازداشت: ایشان دو دوره حضور فعالانه در مجلس خبرگان رهبری داشتند و همچنین از اعضای برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بودند، مراسم تشییع این روز سه شنبه برگزار و در حرم مطهر به خاک سپرده می شود.

وی با بیان این که از متولیان فرهنگی به ویژه در همدان گله مند هستیم، عنوان کرد: نمی توانیم تحمل کنیم سندی ذلت آور که فرهنگ اسلام را زیر سؤال ببرد امضا شود و متولیان فرهنگی ما سکوت کرده و اعتراضی نکنند؛ نمایندگان استان و کسانی که تریبون جمعه را در اختیار دارند نباید سکوت کنند.

نایب رییس مجمع نمایندگان خاطرنشان کرد: این سند مرجعیت شیعه را بر آشفته کرده است، امضا کننده و کسانی که برای این کار رایزنی کردند افراد خائنی هستند، جمهوری اسلامی ایران رهبری مقتدر و آگاه دارد که عمود خیمه انقلاب هستند.

وی اضافه کرد: متأسفانه عده ای سراسیمه، خاموش و در حرکتی مذبوحانه قانون را دور زدند و ارزش های اسلامی را نادیده گرفتند و این سند را پذیرفتند که مخالف نظر رهبر معظم انقلاب است، بر اساس سند همجنس بازی باید در ایران آزاد شود، اف بر کسانی که امضا کردند و این وضع را به وجود آوردند.

حجت الاسلام رضوی مهر با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: نباید به گونه ای باشیم که فقط به فکر درس و حجره باشیم بلکه باید به صورت انقلابی در صحنه بیاییم، باید شاخصه های امام و رهبری از سوی روحانیت و طلاب تبیین شود، امانت انقلاب را نباید به مدافعان حقوق نجومی و کسانی که بیت المال را بلعیدند داده شود، باید روشنگری و جامعه را بیدار کرد.

وی افزود: عده ای وقتی دیدند شاگردی از مکتب اسلام صدای تظلم خواهی مردم را شنیده و به میدان آمده و با نفوذ و حقوق های نجومی مخالف است دست و پا می زنند، بیداری و هوشیاری مردم را می بینیم؛ لبیک عملی مردم در 29 اردیبهشت خواهد بود که به باج خواهی، تساهل، تسامح، حقوق های نجومی و دین فروشی ها نه بزرگ خواهند گفت./1323/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات