۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷
کد خبر: ۴۹۸۲۳۶
حجت الاسلام والمسسلمین نکونام:

ائتلاف قالیباف پیروزی را در میان نیروهای انقلابی افزایش داد

امام جمعه شهرکرد از ائتلاف آقای قالیباف تجلیل و این اقدام را حرکت جدیدی در بین نیروهای انقلابی جهت پیروزی نهایی دانست.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام

حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اقدام انقلابی قالیباف در ائتلاف با حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: پیروزی در اراده و دست خدای تبارک و تعالی است و ما همه باید وظایف خود را انجام دهیم.

وی افزود: از جمله وظایفی که امروز نیروهای انقلابی و مؤمن دارند اتحاد و انسجام است یعنی اینکه همه با هم در کنار هم قرار بگیرند تا روند بسیار ناصوابی که در انقلاب حاکم شده است را اصلاح کنند و قطار انقلاب را در ریل خود قرار دهند و این جز با وحدت،  هماهنگی و خیزش عمومی امکان‌پذیر نیست.

امام جمعه شهرکرد با بیان این که باید وحدت، هماهنگی و خیزش عمومی در پای صندوق‌های رأی وجود داشته باشد، اظهار داشت: خوشبختانه امروز هم مردم ما این مسأله را درک کرده‌اند و هم عزیزان و جریانات مؤمن انقلابی که در صحنه هستند، این نکته را درک کرده‌اند.

وی ادامه داد: همین امروز که این خبر منتشر شد ما شاهد هستیم که مردم در یک شور و شعفی قرار گرفتند تا به صحنه بروند؛ نیروهای انقلابی، هواداران انقلاب، جریان‌های مؤمن، آن‌هایی که دلشان برای این انقلاب می‌تپد و از این وضعی که برای انقلاب حاکم شده است نگران هستند؛ اما وقتی خبر ائتلاف نیروهای انقلابی اعلام شد،شور و هیجانی دوصف ناپذیر در میان مردم ایجاد شد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان این که حرکت جدیدی در بین نیروهای انقلابی صورت گرفته و موتور حرکت انقلاب تحرک فوق العاده‌ای پیدا کرده است، ابراز داشت: این وظیفه را باید انجام داد و ما واقعاً از آقای قالیباف تشکر می‌کنیم که خیلی به موقع و به جا عمل کردند.

وی عنوان کرد: این دغدغه‌ای بود که ما مرتب منتقل می‌کردیم که نیروهای انقلابی باید متحد باشند، مردم بحمد الله در صحنه هستند، ما از جناب آقای قالیباف تشکر می‌کنیم و امیدواریم که این حرکت همچنان پر رنگ و خوب ادامه پیدا کند./1323/ ۳۰۲/ص

ارسال نظرات