۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۵۰۱۹۱۳

هفتمین مسابقه کتابخوانی رضوی در قم برگزار می شود

هفتمین مسابقه بزرگ کتابخوانی رضوی در قالب جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) با مشارکت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در قم برگزار می‌شود.
کتابخوانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، هفتمین مسابقه بزرگ کتابخوانی رضوی در قالب پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) در سه گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسال در سطح استان قم برگزار می‌شود.

در این مسابقه کتابخوانی کتاب‌های «۱۰ قصه از امام رضا(ع)» برای متولدین ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۲ ویژه کودکان ۴ تا ۱۱ سال، «ماه غریب من» برای متولدین ۱۳۷۹ تا  ۱۳۸۴ ویژه نوجوانان ۱۲ تا ۱۷ سال و «بانوی ملکوت»، «چلچراغ شیراز»، «مهارت‌های زندگی در سیره رضوی» و «امام رضا علیه‌السلام و زندگی» برای متولدین ۱۳۷۸ به قبل ویژه بزرگسالان و جوانان ۱۸ سال به بالا در نظر گرفته شده است.

علاقمندان برای شرکت در هفتمین مسابقه بزرگ کتابخوانی رضوی و دریافت امانی یا خرید منابع این مسابقه با تخفیف ۷۰ درصدی می‌توانند به پایگاه اینترنتی «www.qompl.ir» یا اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم واقع در خیابان شهید لواسانی مراجعه کنند.

گفتی است، در این مسابقه ۳۱۳ جایزه یک میلیون ریالی برای ۳۱۳ نفر و هشت جایزه ویژه برای هشت خانواده درنظر گرفته شده است.

همچنین مراسم اختتامیه هفتمین مسابقه بزرگ مسابقه کتابخوانی رضوی همزمان با دهه کرامت در استان قم برگزار و از افراد برتر در سطح استانی و ملی تقدیر می‌شود.

لازم به ذکر است، آستان مقدس حضرت معصومه(س)، شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم، صدای و سیمای مرکز قم و اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان در برگزاری این مسابقه مشارکت دارند./968/ت۳۰۳/ی

ارسال نظرات