۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۵۰۳۰۵۵
عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن های دانش آموزان کشور:

تفکر امام خمینی محور بیداری امت های جهان بود

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن های دانش آموزان کشور گفت: تفکر امام خمینی(ره)، همان تفکر اسلام ناب محمدی بود که در برابر اسلام آمریکایی ایجاد و سبب بیداری امت های جهان شد.
امام خمینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام مهدی فوقی شب گذشته در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد که در آستان امامزاده شاهرضا در شهرضا برگزار شد، عنوان کرد: اندیشه‌های نورانی امام خمینی(ره) انسانهای خفته جهان را بیدار کرد، ایشان شخصیت بزرگی است که بشریت را آگاه و کلمات هدایتگرش که از اخلاص درونی او نشأت می‌گرفت، در روح و جان همه افراد اثر می‌کرد.

وی اظهار کرد: تبلیغی که امام خمینی(ره) برای مکتب اسلام و تشیع کردند با سایر تبلیغات غیرقابل مقایسه بود چون اقدام ایشان خالصانه و برای رضای خدا انجام شد؛ ایشان به موفقیت جریان انقلابی ملت بزرگ ایران ایمان داشتند چون ایشان خداوند را تنها قدرت تأثیرگذار جهان می‌دانستند و از این نظر سایر قدرتها نظیر آمریکا، که در آن روزها در کشور ما جولان می‌داد، ناتوان و بی ارزش بودند.

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن های دانش آموزان کشور بیان کرد: سبک و سلوک عرفانی امام راحل انجام هر عملی برای غیرخدا را نفی می‌کرد و به همین دلیل ایشان از غیر خدا نمی‌ترسیدند، پس سخن خود را که برگرفته از تعالیم اسلام ناب محمد بود، با صراحت بیان می‌کردند.

حجت الاسلام فوقی ادامه داد: برخی از غیرمسلمانها با تمام وجود نسبت به امام راحل و اندیشه‌های ایشان ابراز ارادت می‌کردند حتی رفتار و سخن و سخن عکس ایشان نیز انسانها را به سوی اسلام جذب می‌کرد؛ اینکه رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند «انقلاب اسلامی بی نام خمینی(ره) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست»، بر اساس واقعیات موجود بیان شده که از زندگی و تفکر امام(ره) نشأت گرفته است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر در جهان جدال بین دو تفکر اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی وجود دارد، امام راحل راه و روش پیامبر اکرم(ص) را در جهان احیا کردند و همین عامل سبب تقویت اسلام ناب محمدی شد؛ دهکده نوفل لوشاتو که روزگاری تبعیدگاه امام راحل بود، امروز زیارتگاه شیعان شده است و این مسأله نشان دهنده قدرت و اهیمت تفکر مبتنی بر اسلام ناب محمدی در سایر کشورهای جهان است.

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن های دانش آموزان کشور گفت: اسلام ناب محمدی تفکری است که با ظلم و ستم بر بندگان خدا مخالف است و با شنیدن صدای مظلومان عالم به یاری آنها شتافته و در برابر ستمگر ایستادگی می‌کند، بنایران این تفکر مجاهدانی تربیت می‌کند که همچون شیخ زکزاکی مبانی مبتنی بر عدالت اسلام ناب محمدی را در سایر کشورهای جهان تبلیغ و ترویج می‌کنند.

حجت الاسلام فوقی عنوان کرد: رسانه‌های غربی در شرایط فعلی شدیداً صدا، تصویر و منطق امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب را سانسور کرده‌اند و اجازه انشتار آن را نمی‌دهند چون به خوبی می‌دانند هرگونه مطلبی که از سوی این بزرگان به گوش هر انسانی برسد، او را متحول و به راه راست هدایت می‌کند.

وی اظهار کرد: امام خمینی(ره) مخالف کاخ نشینی بودند و از مردم رنج دیده و زحمتکش دفاع می‌کردند، بیان منطقی و سخن حق جویانه امام(ره) امروزه دشمنان ایشان را مجبور به پذیرش شکست کرده، البته آنان در راه و هدفی نیز که در مسیر مبارزه با انقلاب داشتند شکست خوردند، کشورهایی که خودشان نیروهای داعش را تربیت می‌کردند، این روزها قربانی جنایات همین نیروی تروریستی هستند که روزگاری برای مقابله با انقلاب اسلامی، ایجاد شد.

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن های دانش آموزان کشور بیان کرد: کسانی که با ندای الله اکبر سر انسانهای بیگناه را از بدن جدا می‌کردند و در کشورهای اروپایی تربیت شده بودند، امروز به سپاهی در برابر اربابان خود در اروپا تبدیل شده‌اند.

حجت الاسلام فوقی ادامه داد: اسلام ناب محمدی به دنبال آرامش و آسایش همه انسانهای جهان است و در مقابل اسلام آمریکایی منادی تفکر بی تفاوتی نسبت به رنج انسانهای محروم و ستمدیده است؛ امام راحل انقلابی بودن را رواج دادند و امروز به وضوح مشاهده می‌کنیم که جوانان زیادی در سراسر جهان تحت تأثیر این شیوه تفکر به اسلام گرویده و مبلغ اسلام ناب محمدی هستند./868/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات