۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۵۰۳۰۵۷
امام جمعه موقت شهرضا:

ایستادگی امام آمریکایی ها را وادار به عقب نشینی کرد

امام جمعه موقت شهرضا گفت: ایستادگی امام خمینی(ره) در برابر آمریکا و اقدامات ضد بشری آنان، سردمداران آمریکایی را وادار به عقب نشینی کرد.
حجت الاسلام قائمی شهرضا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام اصغر قائمی شب گذشته در جمع مردم شهرضا در مسجد اصحاب کساء این شهرستان، عنوان کرد: دنیا به این نتیجه رسیده است که با مادیات صرف و بدون وجود معنویت، آرامشی در زندگی به وجود نمی‌آید و لذا بازگشت به معنویت بسیار گسترش پیدا کرده است.

وی هدف از ایجاد گروهک تروریستی داعش را معرفی چهره‌ای خشن از اسلام دانست و افزود: دنیا امروز با گذشته تفاوت کرده است و بسیاری از مردم جهان به این نکته رسیده‌اند که این گروهک تکفیری ساخته‌شده به دست استکبار جهانی، اسلامی نیست و اطلاق عنوان دولت به آن نیز غلط است.

امام جمعه شهرضا بیان کرد: با وجود تبلیغات گسترده ضد اسلامی رسانه‌های غربی و توهین‌ها به اسلام، گرایش مردم جهان به اسلام هر روز بیشتر از گذشته می‌شود، موج گرایش به اسلام بسیار گسترده است، افرادی که روزگاری به سوی مسیرهای متفاوت با مسیر دین می‌روند، امروز در نتیجه پیروزی انقلاب اسلامی، به پوچی تئوریهای غربی پی برده و به سمت دین بازمی‌گردند.

حجت الاسلام قائمی با تأکید بر ضرورت تلاش برای جذب حداکثری جوانان به مساجد و مراکز دینی، عنوان کرد: امامان جمعه، اعضای هیأت امنای مساجد و افرادی که به نوعی با مساجد در ارتباط هستند، در این زمینه نقش بسیار مهمی دارند.

وی بر لزوم هماهنگی بین متولیان مساجد تأکید و اظهار کرد: در برخی مساجد، تنها در اوقات اقامه نماز، درب مسجد باز می‌شود، اما این اقدامات خلاف نظر مستقیم مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم باز بودن مسجد در تمام اوقات روز است.

امام جمعه شهرضا تصریح کرد: با شیوه برخورد صحیح می‌توان افرادی را که با دین در تضاد هستند را هم به سمت دین جذب کرد؛ یکی از نکاتی که در سیره ائمه اطهار(ع) وجود دارد، حسن اخلاق آن‌ها و برخورد متواضعانه آن‌ها با مردم است.

حجت الاسلام قائمی در بخش دیگری از سخنان خود، بیان کرد: هر فردی موظف است احکام واجبات خود را آموخته و فرائض دینی خود انجام دهد؛ هر کسی در موقعیت و جایگاه و پست و مقامی قرار دارد باید بندگان خدا را راضی نگه دارد زیرا خدمت به خلق بهترین راه برای ایجاد رضایتمدی در آنها است.

وی تصریح کرد: دوران دفاع مقدس یکی از بهترین و پر افتخارترین دوران حیات انقلابی ملت ایران بود که در آن شاهد تلاش جهادی رزمندگان برای حفظ استقلال کشور بودیم، همان روحیه جهادی امروز هم باید در خدمت به مردم سرلوحه کار همه مسؤولان باشد.

امام جمعه موقت شهرضا افزود: بعد از انقلاب اسلامی استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار شروع به کارشکنی علیه ایران کردند و چون موفق نشدند صدام را که رویای توسعه طلبی داشت را علیه ایران تحریک کردند، اما در طول همه سالهای بعد از انقلاب، با ایستادگی امام(ره) و بعد از ایشان با صلابت و اقتدار رهبر معظم انقلاب و استقامت مردم کار به جایی رسید که دشمن به اهداف خود نرسید و شکست خوردند./۸۶۸/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات