۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۵۰۳۷۲۵
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

حادثه اخیر در تهران نشان ضعف داعش است

خانم محمودی به اقدامات گروهک داعش در تهران واکنش نشان داد و گفت: این اقدام نشان می دهد تروریست ها تا چه اندازه ضعیف و حقیر شده اند که برای اثبات موجودیت خود به چنین اقداماتی دست می زنند.
سمیه محمودی شهرضا

سمیه محمودی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان،گفت: وقوع انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل(ره) در واقع نقطه پایانی بر سیاستهای منفعت طلبانه استکبار جهانی در منطقه و کشور ایران بود، زیرا بعد از انقلاب سال 57 مردم ایران اجازه ندادند منابع آنها به دست عوامل امریکایی و غربی غارت شود و با اراده‌ و عزم جدی خواستار عمران و سازندگی و پیشرفت کشورشان به دست نیروهای ایرانی شدند.

وی گفت: امام خمینی(ره) روحیه امید و خودباوری را در ملت بزرگ ایران بارور کرد و به همگان ثابت کرد که بدون احتیاج به کشورهای بیگانه و تنها با توکل بر خدا و استفاده از امکانات داخای می‌توان نیازهای کشور را برطرف کرد، امام راحل(ره) بارها تأکید فرمودند که باید به جوانان مستعد و توانمند کشور زمینه لازم برای خدمت رسانی و تلاش در عرصه‌های مختلف ارائه شود زیرا این افراد بیشتر و بهتر از هر فرد دیگری می‌توانند به ایران و ملت بزرگ آن خدمت کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کشورهای امپریالیستی که استقرار نظام اسلامی را به منزله کوتاه شدن دست خود از منابع غنی نفتی منطقه خلیج فارس و نیز موقعیت استراتژیک ایران در منطقه می‌دانستند از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب به مبارزه با آن برخواستند و با انجام اقدامات گوناگون از قبیل ترور و بمب گذاری و تحمیل 8 سال جنگ، به دنبال تحقق نیات شوم ضد انقلابی خود بودند.

محمودی تصریح کرد: در طول سالهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران همواره با هرگونه تهاجم عناصر ضد انقلاب و اربابان آنها مقابله کرده‌اند، ولایتمداری، سلحشوری، ایمان و اراده مصمم و اعتقادات قوی مذهبی از ملت ایران، ملتی ساخته است که همیشه با ظلم و بیگانه مبارزه کرده‌اند.

وی گفت: تجربه تاریخی دوران بعد از انقلاب اسلامی نشان داده است که ملت بزرگ ایران سخنان و تدابیر رهبری را بی چون و چرا می‌پذیرند زیرا این بیانات را همسو با تعالیم قرآن مجید، روایات اهل بیت(ع) و اعتقادات مذهبی خود می‌دانند و همین ملأله باعث اتحاد و یکپارچگی آنها شده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود، بیان کرد: اقدامات تروریستی گروهک داعش در روز گذشته در تهران نشان داد که این نیروی تروریستی تا چه اندازه ضعیف و حقیر شده است زیرا برای اثبات موجودیت خود به اقدامات کودکانه‌ای دست می‌زند.

محمودی با اشاره به بخشهایی از سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع تعدادی از دانشجویان، گفت: همانگونه که فرمانده معظم کل قوا فرمودند اینگونه اقدامات تأثیری در عزم راسخ ملت ایران در حرکت به سوی آرمانها انقلاب اسلامی ندارد بلکه اراده آنها را در مبارزه با تروریسم قوی تر می‌کند، اینگونه اقدامات همیشه محکوم بوده و هست؛ مدتها از مرگ سیاسی داعش گذشته است زیرا افراط گرایی جایی در منطقه ندارد، تلاش‌های مذبوحانه این نیرو برای عرض اندام در منطقه نیز تنها روند سقوط عوامل باقی مانده آنها را سرعت می‌بخشد.

وی اذعان کرد: حوادث روز گذشته نشان داد که تروریستها تا چه اندازه با آرمانهای اساسی انقلاب دشمنی دارند زیرا آنان مرقد مطهر امام راحل(ره) را که برای همه ملت ایران مقدس و مورد احترام است را هدف عملیاتهای تروریستی خود قرار دادند، از سوی دیگر حمله نافرجام آنها به مجلس هم نشان داد آنها با قوانین و مقررات اسلامی و نهاد وضع اینگونه قوانین دشمنی دارند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: وقایع روز گذشته نشان داد نیروهای اطلاعاتی و امنیتی و دفاعی کشور اعم از سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، ارتش و سربازان گمنام امام زمان(عج)، تا چه اندازه قوی، مسلط و توانمند هستند، آنها با دیگر اشراف اطلاعاتی و توان عملیاتی خود را ثابت کردند که باید از خدمات آنها قدردانی کنیم./868/ ۳۰۱/ص

ارسال نظرات