۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۵۰۳۸۷۷
امام جمعه موقت اهواز:

حادثه تهران نشان عجز استکبار در برابر گسترش انقلاب است

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اتفاق نظر نظریه پردازان استکبار برای مقابله با انقلاب اسلامی گفت: حادثه روز گذشته تهران نشان عجز و ترس استکبار برای جلوگیری از گسترش روزافزون انقلاب در میان ملل است.
حجت الاسلام و المسلمین حاجتی

حجت الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه حرکت مذبوحانه و کوردلانه تروریست ها نشان دهنده استیصال و درماندگی دشمنان از انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران است، ابرازداشت: نباید فراموش کنیم که در چند سال اخیردشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی به صورت جدی در حال برنامه ریزی برای انجام عملیات های تروریستی در کشور هستند اما بسیاری از عملیات ها و تروریست ها به همت سربازان امام زمان(عج) در نطفه خفه شدند و در این راستا اهداف این حرکت مذبوحانه در حد بسیار بالایی محقق نشد.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه تیم تروریستی هجوم آورده به مرقد امام در خارج از محوطه مرقد به وسیله نیروهای جان بر کف مورد هدف قرار گرفت، ادامه داد: هدف تیم حمله کننده به مجلس، حضور در صحن علنی و حمله به نمایندگان بود که با هوشیاری نیروهای امنیتی و اطلاعاتی سپاه پاسداران از وقوع یک فاجعه بزرگ جلوگیری گردید.

وی با اشاره به شهادت تعدادی از پاسداران عزیز و عدم دست یابی تروریست ها به اهداف از پیش تعیین شده گفت: حادثه تروریستی روز گذشته ارزش عملیاتی برای دشمنان نداشت اما تلاش برای انجام چنین عملیات هایی در کشورمان به دلیل استیصال استکبار جهانی و کشورهای مرتجع در مواجهه با انقلاب اسلامی و آثار بی شمار آن در منطقه و جهان است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی ادامه داد: ترامپ برخلاف رؤسای پیشین، نخستین سفر خارجی خود را به منطقه غرب آسیا و آن هم عربستانی که کانون تسلیح و تولید تفکرات داعش پرور و وهابی است، اختصاص داد.

وی تفکرات وهابی عربستان سعودی را تفکری مخرب و منحرف از اسلام ناب محمدی بیان کرد و افزود: نظریه پردازان و تحلیل گران نظام استکبار در جمع بندی سال های اخیر خود به این نتیجه قطعی رسیدند که انقلاب اسلامی روز به روز بر دامنه نفوذش افزایش و امروزه با گستره زمینی بسیار زیاد و پهناور در دل ها جای باز کرده است.

امام جمعه موقت اهواز اظهار داشت: دشمنان نمی فهمند و یا نمی خواهند بفهمند که نقطه قوت جمهوری اسلامی ایران در داخل اعتقاد و علاقه مردم به ارکان نظام اسلامی و باور داشتن امام، راه و جانشین امام است و در خارج از کشور به ویژه میان مردم منطقه باور به آرمان های جمهوری اسلامی است که برای ملت ها به ویژه ملل تحت ستم رهایی بخش هستند.

وی به جمع بندی نظریه پردازان و تحلیلگران استکبار درباره ضرورت جلوگیری از گسترش روزافزون انقلاب اسلامی اشاره و عنوان داشت: شکست در توطئه های سال های اخیرشان را شاهد هستیم و با چنین هدفی در عراق و افغانستان حاضر، حوادث تلخ سوریه، حمله به مردم مظلوم یمن، سرکوب بحرینی ها، تکثیر و گسترش تفکر تکفیری در منطقه، حمایت از گروهک های نامشروع را انجام دادند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با بیان شکست استکبار در توطئه های ذکر شده ابراز داشت: ضعف مفرط جبهه استکبار و تقویت، گسترش و نظم بی نظیر جبهه یاران انقلاب اسلامی را شاهد هستیم که امروزه در قالب نیروهای منسجم سوری و حشد الشعبی تجسم یافته است.

وی ضمن تشکر از عزیزانی که در حادثه تروریستی روز گذشته مانع از گسترش خسارت های احتمالی شدند، گفت: به خانوادهای شهدا به ویژه پاسداران عزیزی که روز گذشته در حوادث تروریستی به شهادت رسیدند، تبریک و تسلیت عرض می گویم./9456 / ۳۰۲/ص

ارسال نظرات