۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۵۰۴۰۳۶
امام جمعه همدان:

سند ۲۰۳۰ استقلال کشور را نشانه رفته است

آیت الله طه محمدی گفت: سند ۲۰۳۰ به طور مستقیم استقلال کشور را هدف قرار داده است و مسؤولان به بهانه های واهی به دنبال پیگیری اجرای آن نباشند.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین  طه محمدی امام جمعه همدان در خطبه های نماز جمعه همدان با اشاره به جایگاه ماه رمضان در سعادت انسان اظهار داشت: عرفا و صلحا می گویند که ای کاش دوازده ماه سال ماه رمضان بود.

وی افزود: در مساله تروریستی تهران برخی افراد ترور شدند و رهبری با توجه به والایی شخصیت فرمودند که اینها ترقه بازی بیش نیست و این مساله دقیقی است که باید دشمن را تحقیر کرد.

امام جمعه همدان افزود: مساله تروریستی از حیث داخلی نگران کننده است چرا باید دستگاه های امنیتی غافل باشند و رهبری پیش از این در این باره تذکرات لازم را داده بود.

وی ابراز داشت: دشمنان نسبت به ایران خائف و ذلیل شدند و امروز دنیا در برابر قدرت ایران کرنش می کند و خداوند را شکر می کنیم که دشمنان ما را از احمق ها قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان اظهار داشت: این گلایه از دستگاه های امنیتی است که چرا عملیات تروریستی در مجلس و در حرم امام باید صورت گیرد؟

وی در ادامه خاطرنشان کرد: رحلت حجت الاسلام والمسلمین اسدی شوکی عظیم بر پیکره حوزه علمیه استان بود و وی از حیث منبر و علم در استان بی نظیر بود و مردم از وجود این عالم بزرگ محروم شدند.

وی با اشاره به میلاد امام حسن(ع) اظهار داشت: در امام شناسی نسبت به امامت به ویژه امام حسن جفا شده است و شیعه وظیفه دارد به موازات مظلومیت امام حسن مجتبی فعالیت کرده و حقوق پیمال شده ایشان را احیا کنیم.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان تصریح کرد: امام حسن برای حفاظت و حراست از خون هزاران انسان بی گناه خود را در معرض خطر قرار داد.

وی در ادامه ابراز داشت: سند 2030 به طور مستقیم استقلال کشور را هدف قرار داده است و مسؤولان به بهانه های واهی به دنبال پیگیری اجرای آن نباشند.

وی یادآور شد: امام حسن(ع) برای اقناع جابر از عالم غیب استمداد کرد و این نشان می دهد که معرفت به امام باید در حد اعلای خود باشد و بدانیم که حرف و دستور امام دستور پیامبر(ص) و دستور پیامبر دستور خداوند است./۲۰۱/۹۷۹/ب۱

ارسال نظرات