۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۵۰۴۸۸۳
مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان:

ولایت و رهبری محور بصیرت بخشی در جامعه است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان رهبری و ولایت را محور بصیرت بخشی در جامعه خواند و گفت: با بصیرت افزایی و ریشه کن کردن نفاق می توان در جهت رشد و تعالی جامعه گام برداشت و توطئه های دشمنان را خنثی کرد.
حجت الاسلام خاکباز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام مرتضی خاکباز، ظهر امروز در نشست سرگروه صالحین در سالن تبلیغات اسلامی لرستان گفت: از نفاق می توان به معنای دو چهرگی یاد کرد.

وی با بیان اینکه نفاق می تواند در جامعه نقطه قوت دشمن در ضربه زدن به آرمان های امام راحل و رهبری باشد، افزود: نفاق نقطه قوت قلب دشمنان نظام است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان با تأکید بر ضرورت تقویت قدرت تحلیل افراد، عنوان داشت: تقویت قدرت تحلیل افراد در راستای نقش آفرینی در اتفاقات سیاسی و اجتماعی امری ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: تقویت قدرت تحلیل و بصیرت ازایی برای دفاع از حریم دین و ارزشهای الهی ضروری بوده و در خنثی سازی هجمه های دشمن نقش آفرین است.

حجت الاسلام خاکباز با بیان اینکه نفاق دشمنان را به تعدی و تجاوز تشویق می کند، اظهار داشت: ریشه کن کردن نفاق در دشمن لازمه مقابله با توطئه های دشمنان است.

وی تصریح کرد: با ریشه کن کردن نفاق در جامعه می توان از آرمانهای انقلاب و امام راحل دفاع کرد و با قدم نهادن در مسیر حق و ولایت در جهت رشد و پیشرفت کشور گام برداشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان تبعیت از رهبر معظم انقلاب را اصل و ولایت را شاخص و محور بصیرت در جامعه دانست./9459/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات