۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵
کد خبر: ۵۰۵۹۱۵
مدیر حوزه علمیه سنقر:

قرآن کریم نسخه شفابخشی جهت هدایت انسانها به سمت سعادت و کمال است

مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر گفت: قرآن کریم کلام الهی و دستورات زندگی سالم و حقیقی را از ابعاد مختلف بیان کرده و نسخه شفابخشی جهت هدایت انسانها به سمت سعادت و کمال است.
قرآن کریم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام مجید بنی عامریان، مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر شامگاه امروز در مراسم شهادت امیرمؤمنان(ع) در جمع طلاب و مردم این شهرستان در حوزه علمیه سنقر، ابراز داشت: در شب های قدر مقدرات سال انسان مشخص می شود که انسان در این جهت باید زمینه را فراهم کند و از غفلت و بی خبری جدا شود.

مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر با اشاره به آثار و برکات عبادی، اجتماعی و فردی ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: روزه دار در این ماه با تحمل گرسنگی و تشنگی مشکلات و مصائب دیگران را درک کرده و به فکر برطرف ساختن نیازهای دیگران خواهد افتاد.

وی در ادامه با اشاره به اثرات معنوی ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: رمضان سبب رفع دلبستگی به مادیات و شهوات شده و تمرینی برای ایجاد تربیت الهی و اسلامی در انسانها است.

استاد حوزه علمیه یادآور شد: انسانهای غافل از برکات ماه رمضان و لیالی قدر بی بهره خواهند بود، در لیالی قدر با استغفار و توبه و همچنین جبران مافات مشکلات و موانع را برطرف کرد.

حجت الاسلام بنی عامریان تأکید کرد: اجتناب از قرآن کریم و آموزه های دینی علاوه بر گمراهی انسانها، جامعه را نیز به ضلالت خواهد کشاند و سبب تربیت تروریست های تکفیری گوش به فرمان کفار می شود.

وی اظهار داشت: قرآن کریم کلام الهی و دستورات زندگی سالم و حقیقی را از ابعاد مختلف بیان کرده و نسخه شفابخشی جهت هدایت انسانها به سمت سعادت و کمال است.

استاد حوزه علمیه عنوان داشت: باید با قرائت و تدبر در قرآن کریم سبک زندگی استخراج شده و در جامعه تبیین شود تا جامعه الهی و خدایی شود.

مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر بیان داشت: دستورات قرآنی موافق فطرت بوده و راهنمای بشر است، بنابراین جامعه روحانیت در جهت اشاعه و تببین آموزه های قرآن کریم اهتمام ویژه داشته باشند./۸۵۷/۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات