۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۵۰۷۷۶۵
رییس ستاد بزرگداشت شهدای ۷ تیر:

خون شهدای ۷ تیر ماهیت منافقان را برملا کرد

حجت الاسلام سپهر گفت: خون شهیدان حادثه تروریستی ۷ تیر ماهیت و حیثیت منافقین را برملا و بساط آنها را از سطح جامعه و دایره حکومتی حذف کرد.
حجت الاسلام سپهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، رییس ستاد بزرگداشت شهدای 7 تیر و سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان در جلسه ستاد هفتم تیر استان که ظهر امروز در سالن جلسات این شورا برگزار شد، ضمن قبولی طاعات و عبادات روزه داران اظهار داشت: خداوند در آخر بعضی عبادت ها عیدی را قرار داده است، از جمله اینکه عید قربان را برای تکمله حج قرار داد تا انسان نفسش را قربانی و در محضر خداوند، جانش را تربیت کند.

رییس ستاد بزرگداشت شهدای 7 تیر با اشاره به اینکه روزه عبادتی اکبر است، خاطرنشان کرد: عبادت روزه اعضاء و جوارح شیطان را بنا به سخنان ائمه اطهار تارو مار می کند.

این مقام مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: مبلغان و روحانیان بزرگوار در دهه 60، حادثه تروریستی 7 تیر را از علائم ظهور قلمداد کرده و حدیث «و یکون قتل سبعین من الصالحین و علی رأسهم رجل عظیم القدر، یحرقه و یدر رماده فی الهواء» از امامان معصوم را نقل می کردند.

حجت الاسلام سپهر با بیان اینکه پس از امام راحل شخصیتی به بزرگواری و اثرگذاری شهید بهشتی در دوران انقلاب اسلامی وجود نداشت، افزود: شهید بهشتی مردی دنیا دیده، دانشگاهی، مجتهد و سیاسی و مسلط بر زبان های خاجه و جهانی بود که در جریان حادثه 7 تیر به همراه بخش عمده ای از شخصیت های اجرایی و محوری نظام اسلامی و نمایندگان مجلس در آتش گروه نفاق و مزدوران غرب سوختند.

وی در ادامه با بیان اینکه خون شهیدان حادثه تروریستی 7 تیر ماهیت و حیثیت منافقین را برملا کرد، تصریح کرد: این خون بساط منافقان را از سطح جامعه و دایره حکومتی حذف و انقلاب اسلامی و مدیریت کشور را بیمه و تسویه کرد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان با اشاره به دهه اول تیرماه و نامگذاری آن به دهه بررسی حقوق بشر آمریکا از سوی رهبرمعظم انقلاب عنوان کرد: در این دهه به شهدای 7 تیر و مناسبت های آن و تبیین حقوق بشر آمریکایی بپردازیم و انتظار داریم که مجلسی در خور شأن و تبلیغات شهری متناسب صورت گیرد./203/9456/ب1

ارسال نظرات