۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۷
کد خبر: ۵۰۷۸۵۴
حجت الاسلام والمسلمین رفعتی:

حمله موشکی ایران ضربه سنگینی بر پیکر استکبار جهانی وارد کرد

استاد حوزه علمیه با تأکید بر این که حمله موشکی ایران شوک بزرگی بر پیکر استکبار جهانی وارد کرد، گفت: دشمنان نظام اسلامی ایران در پی‌ حمله ایران به مواضع تروریست ها سردرگم هستند.
حجت الاسلام والمسلمین عباس رفعتی

حجت‌الاسلام و المسلمین عباس رفعتی نائینی، رییس مرکز تخصصی حقوق و قضای حوزه علمیه قم در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تأکید بر لزوم افزایش بیش از پیش توان دفاعی کشور، اظهار داشت: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دیر‌الزور و مقر‌ تروریست‌های تکفیری‌ و وهابی نشان دهنده اهمیت بالای تقویت توان نظامی ایران است.

وی با قرائت آیه «وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ»، ابراز داشت: عمل به دستور الهی در بالابردن توان نظامی یکی از ضرورت‌های غیرقابل انکار در جهان امروزی است، اگر در دهه‌‌های گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توان نظامی خود را تقویت نمی‌کرد، امروزه نمی‌توانستیم در برابر گروه‌های تروریستی تکفیری عملکرد صحیحی داشته باشیم.  

رییس مرکز تخصصی حقوق و قضای حوزه علمیه قم با بیان این که، عملیات مقتدرانه نیروهای نظامی و امنیتی ایران، سیلی محکمی به حامیان تروریست‌‌های تکفیری‌وهابی بود، تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اقتدار نظامی ایران را در منطقه به منصه ظهور رسانید.

وی، خاطرنشان کرد: عمل به پیام‌ها و دستورات الهی در قرآن کریم، همواره به سود نظام و جامعه است، از این رو بایسته است تا سپاه‌ پاسداران انقلاب اسلامی و نیرو‌های نظامی روز به روز بر اقتدار نظامی و تسلیحاتی خود بیفزایند.

استاد حوزه علمیه قم با تأکید بر این که آمریکا، صهیونیسم و آل‌سعود مثلث شومی در منطقه تشکیل داده‌اند، افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب دیگر دوران بزن و در رو تمام شده است، حمله موشکی ایران به مقر تروریست‌‌های تکفیری یک هشدار و اقدامی اولیه‌ در برابر پرورش‌دهندگان تروریسم بین‌الملل بوده است.

وی در ادامه گفت: اقدام اخیر سپاه تنها یک تنبیه، یک سیلی و اقدامی نرم بر علیه تروریست‌ها بوده است، نیروهای نظامی ایران به ویژه سپاه پاسداران بسیار توانمند‌ هستند و در صورت نیاز اقدامات قاطعانه‌تری در برابر تروریست‌ها انجام خواهند داد.

مشاور عالی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با اشاره به مخالفت‌های غرب با صنایع موشکی ایران، اظهار داشت:‌ مسلماً دشمنان جمهوری اسلامی ایران با توان نظامی، تسلیحاتی، موشکی و بالستیکی ایران مخالفت خواهند کرد، چرا که ترورست‌ها را بر دو گروه تروریست خوب و بد تقسیم می‌کنند.

وی با بیان این که غرب بر این باور است که تروریست کنترل شده، خوب بوده و حافظ منافع آنها خواهد بود، ابراز داشت: برخی از کشور‌های غربی از تروریستی که خود آن را پرورش دهند، تحت کنترل داشته و بتوانند آن را مدیریت کنند، تحت عنوان تروریست خوب یاد می‌کنند، به همین علت است که از این گروه‌ها حمایت‌های مالی، سیاسی و بین‌المللی گسترده‌ای انجام می دهند.

استاد حوزه علمیه قم با تأکید بر این که حمله موشکی ایران شوک بزرگی بر پیکره جبهه استکبار جهانی و مثلث شومِ آمریکا، صهیونیسم و آل‌سعود وارد کرده است، گفت: دشمنان نظام اسلامی ایران در پی‌ حمله ایران به مواضع گروه تروریستی‌ تکفیری‌ داعش سردرگم هستند، از این رو هرگونه اظهار نظری را به روز‌های آینده موکول کرده‌اند.

وی با بیان این که تروریست‌ها گمان نمی‌کردند ایران چنین واکنشی به حادثه تروریستی تهران از خود نشان دهد، تصریح کرد: ایران در برابر حمله کور تروریست‌های تکفیری‌وهابی تحت فرمان مثلت شوم به حرم حضرت امام خمینی(ره) و سالن دیدار‌های عمومی مجلس شورای اسلامی، ضربه‌ای بسیار سهمگین و سنگینی به آنها زد تا بار دیگر چنین کار اشتباهی به ذهنشان خطور نکند.

حجت الاسلام و المسلمین رفعتی، افزود: حمله موشکی نیرو‌های مسلح ایران به تروریست‌های تکفیری‌ صرفاً یک حمله نظامی نبود بلکه این حمله پیامی قاطع و کوبنده‌ای به حامیان تروریسم در جهان داشت که رهبر معظم انقلاب در یکی از سخنرانی‌های خود به این مهم اشاره فرمودند که آنها نمی‌توانند بر ما سیلی بزنند، بلکه ما به آنها سیلی خواهیم زد./878/ت۳۰۲/ج۱

ارسال نظرات