۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۵۰۸۶۳۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس:

نباید با دستورات رهبر انقلاب به صورت سیاسی برخورد شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره سند ۲۰۳۰ گفت: نگاه به این موضوع نباید یک نگاه سیاسی، بلکه باید بر اساس باورهای دینی باشد.
حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره سند ۲۰۳۰ گفت: باورمان این است که مسؤولان دستگاه‌های فرهنگی، دولت و مجلس بلکه همه آحاد مردم  باید فصل‌الخطابشان در همه جریان‌ها مقام معظم رهبری باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس افزود :‌ ما یک حکومت اسلامی و دینی داریم و رکن رکین حکومت و جامعه ولایت فقیه است، امروز و در زمان غیبت راز و رمز پایداری انقلاب و جمهوری اسلامی  مقام معظم رهبری است ، وقتی ایشان نگرانی را به صورت عام و صریح مطرح می‌فرمایند، وظیفه تمام جریان‌های فرهنگی، سیاسی و تصمیم‌ساز را مشخص می‌کند.

حجت‌الاسلام مهرابی ادامه داد : بنابراین وقتی مقام معظم رهبری نسبت به اصل و اجرای موضوعی نگرانی دارند قطعاً این نگرانی همه دلسوزان انقلاب و نظام است و نگاه به این موضوع نباید یک نگاه سیاسی باشد بلکه باید بر اساس باورهای دینی و دلسوزی برای اسلام و قرآن و نظام باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس تأکید کرد: تا زمانی که نگرانی مقام معظم رهبری نسبت به سند ۲۰۳۰ و بلکه هر موضوع دیگری وجود دارد، این مسأله نیز باید نگرانی برای همه فعالان فرهنگی و مسؤولانی باشد که دغدغه دین و اسلام را دارند./825/پ۲۰۳/ج۱

ارسال نظرات