۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۵۰۹۲۵۱
مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا:

صلوات خاصه امام رضا به‌صورت همزمان از رسانه‌ها پخش می‌شود

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) گفت: با همکاری این بنیاد و سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی به‌زودی صلوات خاصه امام رضا(ع) در تمامی رسانه‌های کشور به‌صورت همزمان پخش می‌شود.
دیدار مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) و رییس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، اکبر شیخ، مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) در دیدار با حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد رییس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی، از پخش سراسری صلوات خاصه امام رضا(ع) در رسانه‌های سراسر کشور خبر داد و اظهار کرد: با همکاری بنیاد، صلوات خاصه امام رضا(ع) در ساعت 8 صبح و 20 شب به‌صورت هم‌زمان در تمامی رسانه‌های رسمی کشور پخش شود.

وی بابیان اینکه هدف از این همکاری، نهادینه شدن پخش صلوات خاصه در رسانه‌های کشور است، افزود: از دیگر محورهای همکاری بنیاد با سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی مشارکت فعال و حمایت همه‌جانبه این سازمان از برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی در جهت گسترش سبک زندگی رضوی است.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) ادامه داد: همچنین بنیاد متعهد است تا در خصوص نهادینه شدن مراسم گل‌باران شب میلاد امام رضا(ع) با رویکرد مشارکت حداکثری مردم و تبدیل این مراسم به آیین رسمی همکاری و پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

وی تأکید کرد: از دیگر محورهای همکاری بنیاد با سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی انعکاس فوری و ویژه فعالیت‌های بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) باهدف بسط و گسترش فرهنگ منور رضوی در جامعه است.

یادآور می‌شود؛ جشنواره بین‌المللی فرهنگی ـ هنری امام رضا(ع) همه‌ساله در ایام دهه کرامت به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا(ع) و بزرگداشت حضرت شاه‌چراغ (ع) در عرصه ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود که افتتاحیه این جشنواره در اولین روز ماه ذی‌القعده در قم و اختتامیه آن در ۱۱ ذی‌القعده در شب میلاد مسعود حضرت امام رضا(ع) در مشهد مقدس خواهد بود. اکبر شیخ دبیری این جشنواره بین‌المللی را بر عهده دارد./۱۰۱/۸۶۴/ب۱

ارسال نظرات