۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۵۰۹۵۵۶
رییس اتحادیه رادیو و تلویزیون های عراق:

غلبه بر داعش در موصل حاصل اتحاد و همبستگی جوامع اسلامی است

رییس اتحادیه رادیو و تلویزیون های عراق پیروزی و غلبه بر داعش را اتحاد میان رسانه های اسلامی دانست و گفت: بی شک این پیروزی و افتخار بزرگ حاصل اتحاد و همبستگی جوامع اسلامی است و در این زمینه رسانه های اسلامی نقش مهمی ایفا کردند.
رییس اتحادیه رادیو و تلویزیون های عراق:

حجت‌الاسلام سید محمد حسینی، رییس اتحادیه رادیو و تلویزیون های عراق در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، رمز پیروزی و غلبه بر داعش را اتحاد میان رسانه های اسلامی دانست و گفت: بی شک این پیروزی و افتخار بزرگ حاصل اتحاد و همبستگی جوامع اسلامی است و در این زمینه رسانه های اسلامی نقش مهم و اثرگذاری ایفا کردند.  

رییس اتحادیه رادیو و تلویزیون های عراق مهمترین رسالت رسانه های اسلامی در برابر هجمه گروه های معاند غربی را آگاهی بخشی به امت های اسلامی و وحدت در جوامع مسلمان دانست و خاطر نشان کرد: داعش عوامل شکست خورده غرب هستند و رسانه های اسلامی باید در راستای مقابله با آنان از جنبه های مختلف بکوشند.

وی با اشاره به ضرورت تلاش و ممارست رسانه های اسلامی در بسط و انعکاس شعائر اسلامی، بیان کرد: هر ساله اوج فعالیت رسانه های اسلامی را در راهپیمایی عظیم و میلیونی اربعین می بینیم که در آن خیل عظیم عاشقان و زائران حسینی از کشورهای اسلامی به این مکان مقدس و مضجع دلدادگان سفر می کنند.

حجت الاسلام حسینی با بیان این حوزه عراق در راستای فعالیت های رسانه ای خود باید از تجربیات ایران و دیگر کشورهای اسلامی برای ارتقا، پیشرفت و تعالی استفاده کند، یادآور شد: حوزه های علمیه ایران و عراق باید بیش از این تعامل رسانه ای خود را تقویت کرده و با بهره گیری از تجربیات رسانه های اسلامی جز دروس حوزوی به مسائل هنری و خانواده نیز ورود کنند.

رییس اتحادیه رادیو و تلویزیون های عراق با بیان این که امروز رسانه های دینی باید تلاش کنند تا معارف دین را به صورت روایت های هنری برای مخاطبین خود در آورند، اظهار کرد: امروز همه رسانه ها باید به مسائل اجتماعی نیز ورود کنند./302/864/ب1

ارسال نظرات