۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۵۱۵۱۱۸
آیت الله نوری همدانی:

فتوای مرجعیت عراق رمز پیروزی در مقابل داعش است/ لزوم تقویت ارتباط حوزه علمیه قم و نجف اشرف

حضرت ‌آیت الله نوری همدانی، فتوای به موقع حضرت آیت الله سیستانی را بسيار راهگشا و کارساز دانست و تأکید کرد که این فتوای مهم و تاریخی دشمنان اسلام را متوجه قدرت و تأثیرگذاری مرجعیت کرده است.
آیت الله نوری در دیدار تولیت حرم امام حسین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی تولیت شرعی حرم مطهر امام حسین(ع) پیش از ظهر امروز با حضور در بیت حضرت آیت الله نوری همدانی در مشهد مقدس یا این مرجع تقلید دیدار و  گفت وگو کرد.

حضرت آیت الله نوری همدانی در این دیدار عراق را به برکت اعتاب مقدسه سرزمینی مقدس دانست و گفت: پیروزی اخیر در عراق برخاسته از فرهنگ ايثار و شهادت است که به برکت اهل بیت علیهم السلام در آن سرزمین وجود دارد.

 استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم، توکل به خدا، وحدت و اتحاد میان اقوام و مذاهب مختلف، وجود جوانان پاک و متدین و نقش محوری فتوای مرجعیت عراق را رمز پیروزی در مقابل با داعش عنوان کرد و خواستار حفظ این وحدت شد.

این مرجع تقلید، فتوای به موقع حضرت آیت الله سیستانی را بسيار راهگشا و کارساز دانست و تأکید کرد که این فتوای مهم و تاریخی دشمنان اسلام را متوجه قدرت و تأثیرگذاری مرجعیت کرده است.

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به اهمیت مسائل حوزههای علمیه جهان تشیع، خواستار ارتباط بیشتر بین حوزه علمیه قم و نجف اشرف شد./1323/ ۲۰۳/ص

ارسال نظرات