۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴
کد خبر: ۵۱۵۱۶۷
حجت الاسلام عبدالهی:

ساخت فیلم به سبک دشمن حلقه تهاجم فرهنگی دشمن را کامل کند

مدیر مرکز مانیتورنیگ شبکه های ماهواره ای فارسی زبان با بیان اینکه با تغییر سبک زندگی دیگر نمی توان اقدام زیادی را انجام داد: گفت: ساخت فیلم به سبک دشمن حلقه تهاجم فرهنگی دشمن را کامل کند.
سعید عبداللهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سعید عبدالهی، مدیر مرکز مانیتورینگ شبکه های ماهواره ای فارسی زبان، امروز در شبستان نجمه خاتون(س) آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه متأسفانه در کشور در حال حاضر فیلم و سریال‌های شبکه ملی مطابق با الگوهای غربی تولید می شود، گفت: با این اقدام ما در زمین خودی به سبک بازی دشمن بازی کرده و در نتیجه گل می خوریم و این اقدام رسانه موجب تغییر سبک زندگی می شود و باید دقت کرد که وقتی سبک زندگی تغییر کرد دیگر نمی توان کاری انجام داد.

وی افزود: اگر ما بخواهیم با هجمه فرهنگی و نبرد رسانه ای دشمن مقابله کنیم به جای اینکه در زمین خودی به سبک دشمن بازی کنیم باید در زمین دشمن به سبک اسلامی و به سبک زندگی اسلامی بازی کنیم و محصولات فرهنگی اعم از فیلم و سریال تولید کنیم و تنها در این صورت است که می توانیم ضمن دعوت به اسلام، سبک زندگی خود را در مقابل دشمن حفظ کنیم.

مدیر مرکز مانیتورینگ ماهواره های فارسی زبان با اشاره به اینکه دشمن زمانی برای فیلم های ایرانی دست زده و آنها را تشویق می کند که این فیلم ها به سبکی که آنها می خواهند ساخته شده باشد که می توان از فیلم هایی مانند« جدایی نادر از سیمین» نام برد که جوایز زیادی برنده شده است.

حجت الاسلام عبداللهی با بیان اینکه در این فیلم برخلاف اسم آن کسی که درخواست طلاق و جدایی داده است، سیمین است نه نادر، گفت: اما در این فیلم می خواهند به گونه ای القا کنند که حق با سیمین است و می خواهند بیان کنند که حرف درست را سیمین بیان می کند.

وی افزود: در این فیلم راضیه نمادی از بانوان قشر مذهبی جامعه است که فردی مقید معرفی شده و سعی شده که در این ماجرا سعی شده همراهی مخاطب را با خود داشته باشد اما این فیلم در نهایت به سبک غربی ساخته شده و به دنبال حمایت از ارزش‌ها نیست.

مدیر مرکز مانیتورینگ شبکه های ماهواره فارسی زبان اظهار کرد: برای مقابله با دشمن باید به سبک خودمان فیلم بسازیم و با ساخت فیلم به سبک خودی تشویق آنها را برانگیخته و برای موفقیت در این زمینه باید منابع و استحکامات خود را بشناسیم.

حجت الاسلام عبداللهی با بیان اینکه دشمن در ارزش گذاری ما دست برده و در اندیشه و اعتقاد ما دستکاری کرده است، گفت: متأسفانه امروز چشم ها به دیدن سبک زندگی غربی عادت کرده و همین امر موجب شده که نسل جوان ما در پوشش و اعتقادات خود را با این بدترها مقایسه می کنند و در نتیجه، وضعیت بد خود را از نظر اسلام نسبت به آنها یک وضعیت خوب توصیف می کنند./968/پ۲۰۲/س

ارسال نظرات