۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵
کد خبر: ۵۱۵۳۷۶
امام جمعه قاین تاکید کرد؛

لزوم شناسایی و معرفی امامزادگان خراسان‌جنوبی

امام جمعه قاین با اشاره به اهمیت و لزوم شناسایی و معرفی امامزادگان خراسان جنوبی، گفت: باید به شبهاتی که دشمن برای امامزادگان ایجاد می‌کنند پاسخ داد.
جزء خوانی قرآن کریم در حرم امامزاده هلال بن علی (ع)

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید مرتضی اصفهانی، امام جمعه قاین با اشاره به پنجم ذی‌القعده روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه اظهار کرد: ابراز علاقه و ارادت مردم ایران به امامزادگان بر هیچ کسی پوشیده نیست و مردم برای احترام به پیشگاه اولاد ائمه اطهار(ع) در مناسبت‌ها و مواقع حساس و یا در گرفتاری‌ها به این حرم‌ها پناه می‌برند.

وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری تبدیل امامزادگان و بقاع متبرکه به قطب فرهنگی را خواستار شدند و این مهم از دغدغه‌های ایشان است، گفت: حرم مطهر امامزادگان مکان‌هایی مطلوب برای کار فرهنگی و گذراندن وقت جوانان است و باید کلاس‌های آموزشی و فرهنگی برای ترویج فرهنگ دینی جوانان در این اماکن مقدسه برگزار شود.

امام جمعه قائن با اشاره به اهمیت و لزوم شناسایی و معرفی امامزادگان استان خراسان جنوبی، بیان کرد: باید به شبهات که دشمن برای امامزادگان ایجاد می‌کنند پاسخ داد.

حجت الاسلام اصفهانی با بیان اینکه باید دینداری، ولایتمداری و اخلاق‌مداری امامزادگان واجب‌التعظیم را الگو و سرلوحه زندگی خود قرار دهیم، افزود: امامزادگان در جبهه حق علیه باطل مبارزه می کردند و در این راه توسط حاکمان ظالم به شهادت می رسیدند چرا که استکبارستیز زمان خود بودند./۸۸۰/د102/ب1

ارسال نظرات