۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۶
کد خبر: ۵۱۶۳۰۱
لاریجانی:

امیدوارم ۴ سال آینده سال های شکوفایی برای آبادانی کشور باشد

رییس مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی در این شرایط وظیفه خود می‌داند تا برای توسعه و آبادانی کشور و تولید بهتر در کشور و رفع بیکاری همه گونه همکاری با دولت جدید داشته باشد و امیدوارم ۴ سال آینده ۴ سال شکوفایی برای آبادانی کشور باشد.
دکتر علی لاریجانی  رئیس مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری رسا، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست مطبوعاتی بعد از مراسم تحلیف دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، گفت: امروز کمیته رسمی برای سوگند یا تحلیف رئیس‌جمهور محترم برای دوره دوم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

وی افزود: حضور بسیار چشمگیر کشورهای مختلف جهان در سطوح بالا در این جلسه بسیار معنادار بود از آمریکای لاتین، اروپا، کشورهای اسلامی، کشورهای منطقه آسیا و همه قدرت‌های مهم در این اجلاس شرکت کردند و نمایندگانی در سطوح بالا داشتند.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اولین پیام این مشارکت احترام به ملت ایران است که با رأی بسیار بالایی انتخابات ریاست جمهوری را رقم زدند و دنیا با این حضور خود نشان داد که به ملت ایران احترام گذاشته است. 

لاریجانی خاطرنشان کرد: نکته دوم احترام به نظام مردم‌سالاری دینی است و این پشتوانه‌ای برای نظام ما خواهد بود که ملل مختلف با عقاید گوناگون نمایندگان خودشان را برای این جلسه رسمی اعزام کردند.

وی افزود: نکته سوم پشتوانه بسیار خوبی برای دولت آتی خواهد بود که علاقه‌مندی کشورها را برای همراهی و همکاری با دولت‌ آینده با این کار خود نشان دادند.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: من فکر می‌کنم فرصت بسیار خوبی برای کشور و دولت فراهم شده که از ظرفیت‌های مختلف ملت برای توسعه و آبادانی استفاده شود خوشبختانه عزم دولت و ریاست محترم جمهوری در این زمینه جدی است و بر این مسئله تمرکز دارند.

لاریجانی در پایان خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی در این شرایط وظیفه خود می‌داند تا برای توسعه و آبادانی کشور و تولید بهتر در کشور و رفع بیکاری همه گونه همکاری با دولت جدید داشته باشد و من امیدوارم 4 سال آینده 4 سال شکوفایی برای آبادانی کشور باشد./۱۳۲۳/ ۱۰۲/ص

ارسال نظرات