۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۵۱۶۹۹۶

پیام تسلیت آیت الله نظری در پی درگذشت آیت الله مروارید

آیت الله نظری خادم الشریعه در پی ارتحال آیت الله حاج شیخ علی اصغر مروارید پیام تسلیتی صادر کرد.
آیت الله نظری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نظری خادم الشریعه در پی ارتحال آیت الله حاج شیخ علی اصغر مروارید پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است؛ رحلت محنت بار عالم خادم مجاهد، فخر المبارزین حجت الاسلام والمسلمین مرحوم حاج شیخ علی اصغر مروارید موجب تألم و تأثر  حقیر شد.

در ادامه این پیام آمده است، این شخصیت جلیل القدر علمی و خدمتی دارای مساعی جمیله و مواضع احسن بنحو اکمل در راه اعتلای شریعت مقدس نبوی و مکتب حقّه جعفری بوده و در قیام و نهضت از عناصر تاثیر گذار و موثر و بی ادعا و پرتلاش بشمار میرفت. 

این پیام می افزاید؛ به جهت شناخت بیش از پنجاه سال با آن صدیق وارسته در حوزه و مبارزات. قبل و بعد انقلاب فقید سعید یکی از افراد در شور و مشورتی که با بنده در زمان تبعید امام عظیم الشأن در تهران می شد بمثل مقام معظم رهبری مد ظله وحضرات آیات مرحوم  مطهری، قدوسی، مهدوی کنی، مفتح، بهشتی، موسوی اردبیلی، هاشمی رفسنجانی، باهنر، ربانی املشی، ربانی شیرازی و... بودند.

در ادامه این پیام آمده است، ایشان فدوی و جانثار امام امت بود، تبعید وشکنجه و زندان ساواک از تجلیات بارز خدمات صادقانه آن عالم برجسته خدمتگذار محسوب می شود. 

آیت الله نظری خادم الشریعه در ادامه پیام خود آورده است؛ نا مهربانی های دوران از اصول ارادتش به امام و رهبر و انقلاب چیزی کم نکرده بلکه در تعلیم و تعلم، امامت جماعت، آخوندی، تصنیف و تالیف کتب سودمند حوزوی و دانشگاهی و تاسیس مرکز فرهنگی ارزشمند از آثار به یاد ماندگار آن مغفورله می باشد و سرانجام در ایام ولادت مولود رحمت جود سلطان سریر وجود امام ملک دربان رئوف حضرت علی بن موسی الرضا علیه الاف التحیه و الثناء با دلدادگی به خاندان رسالت و امامت سر تسلیم به ساحت حضرت حق فرود آورده و با اربابش مولی العالم حضرت امام حسین علیه السلام محشور گردید.

این پیام می افزاید، مصیبت وارده ضایعه مولمه را پس از عرض تعزیت به محضر جهان مدار جهان مطاع حضرت امام صاحب الزمان ارواحنا فداه،  مقام معظم رهبری، روحانیت محترم و خاندان مکرم، فرزندان گرامی مروارید و دیگر شرکاء در ماتم و غم و همرزمان و هم فکران آنمرحوم خاصه بیت کرامت شعار امام بزرگوار بقیه السلف شریعت مآب دانشمند محقق حجه الاسلام و المسلمین حاج سید حسن آقای خمینی دامت برکاته تولیت گرامی حرم مطهر امام  علیه الرحمه تسلیت مجدد معروض حشر با موالیان را از ساحت اقدس ربوبی جل و علا برای آن عزیز فقید مسئلت دارم./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات