۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۵۱۹۷۶۵
امام جمعه موقت اهواز:

جامعه پویا نیازمند نهادینه شدن فرهنگ ایثار و فداکاری است

امام جمعه موقت اهواز با تاکید بر لزوم حل مشکلات رفاهی و معیشتی آزادگان، گفت: با وجود اینکه اکنون کشور ما جنگی را تجربه نمی‌کند، اما برای داشتن جامعه‌ای پویا، باید فرهنگ ایثار و فداکاری در جامعه نهادینه شود.
حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن‌زاده، امام جمعه موقت اهواز در آیین تجلیل از آزادگان هشت دفاع مقدس استان خوزستان، اظهار داشت: تجلیل از آزادگان هشت سال دفاع مقدس از وظایف ذاتی مسؤولان نظام به حساب می‌آید.

 امام جمعه موقت اهواز در ادامه بیان داشت: ما باید همیشه از  بردباری و سختی‌های آزادگان هشت سال دفاع مقدس قدردانی کنیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده تصریح کرد: با وجود اینکه اکنون کشور ما جنگی را تجربه نمی‌کند، اما برای داشتن جامعه‌ای پویا، باید فرهنگ ایثار و فداکاری در جامعه نهادینه شود.
 
وی افزود: ما هیچگاه قادر به جبران رشادت‌های آزادگان در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن نیستیم.
 
امام جمعه موقت اهواز تاکید کرد: احترام گذاشتن به آزادگان و توجه به مسائل و مشکلات رفاهی و معیشتی آنها از حداقل کارهایی است که باید آن را انجام دهیم و مسؤولان به این مقوله توجه کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده ابراز داشت: خانواده آزادگان در رابطه با اشتغال و ازدواج فرزندان خود با مشکل مواجه هستند که باید این مشکلات به حداقل برسند.
 
وی در پایان بیان داشت: حل مشکلات آزادگان سرافراز هشت سال جنگ تحمیلی باید در اولویت مسؤولان مربوطه قرار گیرد و به آنها رسیدگی کنند./9453/د103/ب1

ارسال نظرات