۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷
کد خبر: ۵۲۰۵۸۳

انتقاد روحانی لبنانی از اجرای دستور سفارتخانه‎های استعمالگر از سوی رسانه‎ها

رییس جمعیت علمای صور لبنان نسبت به اجرای دستور سفارتخانه های استعمارگر از سوی برخی رسانه های این کشور ابراز تاسف کرد.
حجت الاسلام علی یاسین رییس جمعیت علمای صور لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی یاسین رییس جمعیت علمای صور لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در حوزه علمیه این شهر برگزار شد، با تقدیر از سخنان شب گذشته سید حسن نصرالله گفت: سخنان دبیرکل حزب الله کاملا مقاوم و ملی بود و تحولات مرزهای لبنان نیز بر صحت آنها تأیید می کند. شهدای معادله طلایی ارتش، ملت و مقاومت کاری کردند که لبنان به دژی در برابر هرگونه اشغالگری مبدل شود.

وی افزود: فضای عمومی لبنان به گونه ای است که ارتش و مقاومت توانستند گام دوم برای ناکامی نقشه صهیونیستی ـ آمریکایی را بردارند.

این روحانی لبنانی تصریح کرد: هماهنگی میان ارتش لبنان و مقاومت عامل هراس و  نگرانی شدید رژیم صهیونیستی شده است. به کسانی که در برابر این هماهنگی ملی می ایستند، توصیه می کنیم که در مواضع خود نسبت به وضع کنونی لبنان و منابع قدرت آن تجدیدنظر کنند.

وی عملیات نظامی ارتش لبنان و همچنین ارتش سوریه و مقاومت در دو سوی مرزها را مکمل یکدیگر عنوان کرد و اظهار داشت: گروه های سیاسی لبنان باید به تلاش سوریه در راستای تحقق مصالح لبنان اذعان کنند. همکاری میان لبنان و سوریه از مرزها فراتر رفته و حتی می توان از انرژی برق سوریه برای حل بحران برق لبنان بهره گرفت.

شیخ علی یاسین ادامه داد: از ارتش لبنان و سوریه و مقاومت می خواهیم موضوع نظامیان ربوده شده و همچنین بازگشت آوارگان سوری به کشورشان را پیگیری کنند. پایان پرونده نظامیان ربوده شده و آوارگان سوری یک وظیفه اخلاقی و انسانی و ملی به شمار می آید.

رییس جمعیت علمای صور آمادگی برای برگزاری دومین جشن آزادی لبنان را خواستار شد و گفت: پیروزی لبنان بر تروریست ها در پرتو میثاق اخلاقی ارتش، ملت و مقاومت حتمی است. امیدواریم برخی رسانه ها به حرفه ای گری تمسک یافته و از اجرای دستور برخی سفارتخانه های استعمارگر خودداری کنند./980/ب901/د

ارسال نظرات