۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۵۲۱۳۶۸

حکیم حمله تروریستی به بغداد را محکوم کرد

رییس ائتلاف ملی عراق حمله تروریستی به منطقه شیعه نشین صدر را محکوم کرد.
سید عمار حکیم

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید عمار حکیم رییس ائتلاف ملی عراق طی پیامی به انفجار تروریستی در منطقه شیعه نشین صدر واقع در بغداد پایتخت این کشور واکنش نشان داد و خاطرنشان کرد: رزمندگان قهرمان و شجاع عراقی در گردان‎های مختلف طعم تلخ شکست و فرار را به داعشی‎ها چشانده‎اند و آنان برای جبران این شکست‎ها به قتل عام انسان‎های بی‎گناه روی آورده‎اند.

وی ضمن محکوم کردن این حمله تروریستی اظهار داشت: نیروهای امنیتی باید با تقویت بنیه اطلاعاتی و هماهنگی بیشتر مانع از چنین اقداماتی شوند و از دستاوردهای خود در مبارزه با داعش محافظت کنند.

این روحانی عراقی همچنین در دیدار با جمعی از شیوخ عشائر استان الانبار بیان داشت: اقدامات طائفه‎گرایانه دشمنان در عراق به وسیله وحدت ملی با شکست مواجه شده است.

حجت الاسلام حکیم گفت: با گفتار و شیوه‎‎های جدید می‎توانیم آینده متفاوتی برای عراق رقم بزنیم.

وی  تاکید کرد: درهای جریان حکمت ملی بر روی همه شخصیت‎ها بدون توجه به مذهب، قومیت و منطقه باز است.

رییس ائتلاف ملی عراق مسؤولان استان الانبار را به پایبندی به وظایف خود دعوت کرد و اظهار داشت: مسؤولان باید توجه به آوارگان و زیرساخت‎های استان الانبار توجه ویژه‎ای داشته باشند.

گفتنی است که در انفجار تروریستی در منطقه شیعه نشین صدر بغداد 11تن شهید و 26تن دیگر مجروح شدند. جریان تروریستی همچنین با انفجار دو ماشین بمب‎گذاری شده در منطقه الشرط الرابعة و ابو دشیر تعداد از مردم عراق را به خاک و خون کشیدند./994/ب۹۰۲/د

ارسال نظرات