۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۵۲۱۷۱۷
استاندار تهران:

مسؤولان به دور از خط‌کشی‌های سیاسی با اتحاد و انسجام به مردم خدمت کنند

استاندار تهران با تاکید بر اینکه مسؤولان باید به صورت منسجم و به دور از خط‌کشی‌های سیاسی تنها به مردم خدمت کنند، خدمت به مردم را بالاترین وظیفه مسؤولان بیان کرد.
هاشمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید حسین هاشمی استاندار تهران به ‌همراه معاونان استانداری و فرمانداران استان تهران امروز با حضور در مرقد مطهر امام راحل با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب، رهبر معظم انقلاب و شهدا تجدید میثاق کردند.

در بدو ورود استاندار تهران و همراهان با نثار تاج گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های والای ایشان ادای احترام کردند.

در ادامه استاندار تهران به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: مسؤولان با آرای مردم انتخاب شده‌اند. در نظام جمهوری اسلامی مسؤولان نسبت به مردم بخصوص پایتخت نشینیان تکلیف سنگینی بر عهده دارند.

هاشمی مردم را صاحبان اصلی نظام بیان کرد و اظهار داشت: مردم در همه این سالها هیچگاه رهبری و نظام جمهوری اسلامی را تنها نگذاشتند و با حضور در همه صحنه‌ها به خنثی کردن هجمه‌ها و توطئه‌های دشمن همت گماشتند.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه خدمت به مردم بسیار مقدس و ارزشمند است، ابراز کرد: بالاترین وظیفه مسؤولان و مدیران خدمت کردن به مردم است و مسؤولان تهران به عنوان پیشانی کشور باید اثری مثبت و مطلوب در کل کشور داشته باشند.

وی با بیان اینکه همه مسؤولان استان تهران باید به صورت منسجم به دور از خط‌کشی‌های سیاسی به مردم خدمت کنند، گفت: در راستای خدمت رسانی به مردم همه مسؤولان باید نهایت تلاش و کوشش خود را باید به کار ببندند.

هاشمی با اشاره به اقدامات دولت یازدهم گفت: دولت در چهار سال گذشته با کمترین منابع بزرگترین اقدامات را انجام دادند./813/پ202/ب1

ارسال نظرات