۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۵۲۲۷۲۲
از ۲۹ شهریورماه؛

درس فقه سیاسی مدرسه علمیه کریمه اهل بیت برگزار می شود

درس فقه سیاسی به همت مدرسه علمیه کریمه اهل بیت(ع) با تدریس حجت الاسلام و المسلمین محمدی عراقی برگزار می شود.
فقه سیاسی

حجت الاسلام روح الله طاهری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری درس فقه سیاسی در مدرسه علمیه کریمه اهل بیت(ع) خبر داد و گفت: درس فقه سیاسی در طول سال تحصیلی با تدریس حضور حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی عراقی برگزار می شود.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه کریمه اهل بیت(ع) ادامه داد: مفاهیم خلافت، امامت و ولایت در فقه سیاسی اسلام از سرفصل های درس فقه سیاسی در سال تحصیلی جدید به شمار می روند.

وی  با اشاره به شرایط نام نویسی در درس فقه سیاسی گفت: طلاب سطوح عالی در صورت تعهد به حضور منظم در کلاس می توانند در درس فقه سیاسی شرکت کنند و برای حضور در این درس شرایط دیگری لحاظ نشده است.

حجت الاسلام طاهری در زمینه زمان و مکان برگزاری کلاس های درس فقه سیاسی اظهار داشت: درس فقه سیاسی از 29 شهریورماه چهارشنبه هر هفته یک ساعت پیش از اذان ظهر در مدرسه کریمه اهل بیت(ع) برگزار می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طلاب علاقه مند به شرکت در کلاس های فقه سیاسی می توانند برای نام نویسی با شماره 09127504712 تماس گیرند یا به مدرسه علمیه کریمه اهل بیت(ع) واقع در خیابان گلستان بین کوچه 2 و 4 مراجعه کنند./1324/ت۳۰۲/ی

ارسال نظرات