۱۴ آذر ۱۳۸۷ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۵۲۳۱۶

مسؤول نمايندگي دفتر تبليغات اسلامي در استان خوزستان منصوب شد

رسا، سرويس فرهنگي ـ حجت‌الاسلام مير احمدرضا حاجتي به عنوان مسؤول نمايندگي دفتر تبليغات اسلامي در استان خوزستان منصوب شد.
مسؤول نمايندگي دفتر تبليغات اسلامي در استان خوزستان منصوب شد

به گزارش خبرگزاري رسا، حجت الاسلام سيدحسن رباني، رييس دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم در حكمي حجت‌الاسلام ميراحمدرضا حاجتي را به عنوان مسؤول نمايندگي اين دفتر در استان خوزستان منصوب كرد.
در بخشي از اين حكم آمده است: «بي ترديد شرائط ملي و منطقه‌اي و تحولات پرشتاب بين‌المللي و تهاجم تمام عيار فرهنگي مسئوليت حوزه‌هاي علميه و روحانيت عزيز را در رساندن پيام انسان‌ساز و رهائي بخش اسلام ناب سنگين‌تر و مضاعف ساخته و تحقق اين رسالت خطير با تربيت نسلي دانشور، متعهد، زمان شناس و مسئوليت پذير امكان پذير خواهد بود.
دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم كه طي سي سال فعاليت آموزشي، پژوهشي، تبليغي و فرهنگي خدمات ارزشمند و فراواني را تقديم اسلام و نظام اسلامي نموده است، اينك تجربيات خود را در خدمت حوزه و مدارس علمية پرتلاش و با درخشش خوزستان قرار داده تا بيش از پيش شاهد اعتلاء ، بالندگي و اثربخشي آن باشد.
فرهيختگي، جديت، پشتكار، موفقيت هاي گذشته و سوابق ارزشمندتان همراه با توكل به پروردگار و استعانت از حضرت وليعصر(عج) و ترسيم عالمانه و هوشمندانه افق آينده و بهره‌گيري از انديشمندان و روشنفكران حوزه و دانشگاه و استفاده از دست آوردهاي بشري و حمايت هاي حضرت آيت الله جزايري و همكاري علماء، فضلاء و طلاب ارجمند نويد بخش پيروزي و كاميابي تان مي باشد.»

 

ارسال نظرات