۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۵۲۴۲۷۶
از سوی گروه تبلیغی بچه های آسمان؛

مستند زندگی شیخ زکزاکی ساخته می شود

مسؤول گروه تبلیغی بچه های آسمان از ساخت اثری با موضوع زندگی شیخ زکزاکی و با محوریت مصاحبه با پزشک این مجاهد نیجریه ای خبرداد.
شیخ زکزاکی

محمدحسین لطیفی نیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به فعالیت های این گروه تبلیغی رسانه ای در سال جدید عنوان کرد: ساخت چند مستند و نگارش فیلمنامه برای سال جدید از مهم‌ترین برنامه های این گروه تبلیغی است.

وی افزود: یکی از این طرح ها پیرامون یک مستند شاعرانه است که در فضای شعر و اهمیت آن در بحث تبلیغ و تأثبرگذاری بر جامعه سیر می کند.

مسؤول گروه تبلیغی بچه های آسمان تصریح کرد: یکی دیگر از مستندهای در دست ساخت، موضوع نخل عزاداری است که با محوریت درگیری میان دو هیأت بر سر یک نخل و اتفاق افتادن واقعه ای جذاب و درس آموز در این باره ساخته می شود.

وی با اشاره به محتوای این مستند خاطرنشان کرد: دعوای این دو هیأت عزاداری بر روی یک نخل سبب می شود تا آن نخل آتش بگیرد و غیر قابل استفاده شود و درگیری این دو هیأت بر سر آن ادامه داشته باشد.

لطیفی ادامه داد: هیأت روستای مجاور این نخل را برده و آن را ترمیم کرده و از آن استفاده می کند که همین موضوع سبب برکات زیادی در آن روستا می شود و به نخل حضرت علی اکبر(ع) مشهور می شود و پس از آن، دو هیأتی که بر روی نخل با یکدیگر دچار درگیری شده اند، متنبه شده و نخل حضرت علی اکبر(ع) درست می کنند و در واقع در همان مکانی که نخل آتش گرفته است، دو نخل ساخته می شود و سبب می شود تا برکت زیادی برای آن روستا به وجود بیاید.

این طلبه مستندساز اضافه کرد: ساخت مستندی دیگر پیرامون شیخ زکزاکی و با محوریت پزشک این مجاهد بزرگ که در قم زندگی می کند از دیگر برنامه های این گروه تبلیغی است.

وی تأکید کرد: ساخت این اثر سبب می شود تا از زبان یکی از نزدیک ترین افراد به شیخ زکزاکی، ابعاد مختلف زندگی این مجاهد شیعه بیان شود که در ساخت این اثر از حضور و کمک های طلاب جامعة المصطفی استفاده می کنیم.

لطیفی ابراز کرد: ساخت آثار سفارشی برای برخی نهادها نیز در دستور کار ما قرار دارد که با همکاری این نهادها و در راستای اهداف خود برای بیان دستاوردهای نظام این آثار ساخته می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ساخت آثار رسانه ای با محوریت تبلیغ می تواند در نهادینه سازی فرهنگی دینی و تبلیغی در جامعه مؤثر باشد و طلاب توانمند با حضور در این عرصه می توانند گام های مؤثری در این زمینه بردارند./872/ت۳۰۲/ی

ارسال نظرات