۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۵۲۹۷۱۷
نماینده آذربایجان شرقی خبرگان رهبری:

استاندار جدید تعامل حداکثری با نماینده ولی فقیه داشته باشد

حجت الاسلام والمسلمین هریسی خطاب به استاندار جدید ‌آذربایجان‌شرقی گفت: دست در دست نماینده ولی فقیه در استان نهید و در ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و اداری تحولات عظیم، برجسته و شایسته مردم استان بیافرینید.
آیت الله هاشم زاده هریسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین هاشم هاشم زاده هریسی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز با صدور پيامى انتصاب دكتر  مجید خدابخش به عنوان استاندار جديد آذربايجان شرقى را تبريك گفت.

وی در این پیام خطاب به استاندار جدید ‌آذربایجان‌شرقی گفت: دست در دست نماینده ولی فقیه در استان نهید و در ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و اداری تحولات عظیم، برجسته و شایسته مردم استان بیافرینید. متن پيام به شرح زیر است:
 
استاندار محترم آذربایجان شرقی
برادر عزیز و ارزشمندم جناب آقای دکتر خدا بخش دامت توفیقاته

سلام علیکم
به پاس ایمان و اخلاصتان، صداقت و صفایتان، همه خوبیها و شایستگیهایتان و به پاس خدمات خالصانه و صادقانه تان طول سالهای گذشته در استان آذربایجان شرقی که عملاً امتحان خوبی داده نمره قبولی گرفته و خاطرات شیرینی برای مردم قدردان استان باقی گذاشته اید آری به پاس همه اینها تبریکات صمیمانه و شادمانه ام را جهت انتصاب حضرتعالی به مقام استانداری آذربایجان شرقی به حضورتان تقدیم و ابراز خوشحالی و رضایتمندی می کنم و به مردم شریف و با وفای استان پر افتخارمان مخصوصاً به مدیران و کارمندان زحمتکش استان بویژه مجموعه یاران و خدمتگزاران داخل استانداری تبریک و شادباش می گویم.

شما به استان، تازه نیامده اید چهره محبوب و آشنا برای مردم استان و استانداری هستید که بعد از فترت و هجرتی به اصلتان برگشتید امیدوارم با آن دیانت، صداقت، شایستگی، تدبیر و مدیریت که در حضرتعالی سراغ دارم و با آن سوابق درخشانتان در استان و استانداری که از آن برخوردارید منشأ آثار خیر و برکات فراوان، مبدأ اصلاحات و تحولات بزرگ و عامل وحدت، امید و شور و نشاط در استان باشید.

با تغییرات مختلف که در استان اتفاق افتاده و استان نو نوال و شاداب شده است زمینه کار و خدمت، مهر و محبت، همدلی و انسجام ملی در استان فراهم آمده است دست در دست نماینده محترم ولی فقیه در استان حجه الاسلام و المسلمین جناب آقای آل هاشم نهید این فرصت را مغتنم بشمارید در ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و اداری تحولات عظیم، برجسته و شایسته مردم شریف این استان برتر بیافرینید که برای مردم محسوس و ملموس باشد و نیازی به گزارشها و تبلیغات صوری که متأسفانه در کشورمان متداول شده است، نباشد.

مردم قدرشناس و روحانیت معزّز، مسئولان، مدیران، سپاهیان و نیروهای مسلح نظامی و انتظامی، نمایندگان بزرگوار خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی استان حمایت صادقانه از شما خواهند نمود، مخصوصاً امام جمعه محبوب و نماینده محترم ولی فقیه در استان یار و پشتوانه خوبی برای شما خواهد بود.

من نیز به سهم خود هر چه در توان دارم و آبرویی که خداوند عنایتم فرموده بی دریغ در طبق حمایت می گذارم تقدیمتان می نمایم و دعایتان می کنم که خداوند پیوسته یار، مددکار و پشتیبانتان باشد یاران باوفا، مخلص، شایسته، پاک دست، توانمند، کاردان، مدیر و مدبّر برایتان عنایت فرماید و در عرصه خدمتگزاری به مردم و ارتقای استان به مقام والا و رساندن آن به جایگاه شایسته اش موفقتان بدارد ان شاء الله! موفق و شادکام باشید یا اللّه!/۹۳۵/د۱۰۳/ب۲

ارسال نظرات