۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۵۳۰۳۵۸
آیت الله سعیدی در دیدار فرمانده نیروی انتظامی:

عزت و آبروی نیروی انتظامی به برکت نظام و انقلاب است

تولیت آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه با تأکید بر این که عزت و آبروی نیروی انتظامی به برکت نظام و انقلاب اسلامی است، گفت: پیروی از ولایت فقیه در این نیروی مبارک مثال زدنی است.
آیت الله سعیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در دیدار سردار اشتری و جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی کشور، این نیرو را در خط فرمان ولایت فقیه دانست و تأکید کرد: همین مسأله ارزش زیادی دارد و چیزی است که در دنیا نمونه ندارد.

وی اضافه کرد: پیروی از ولایت و دین مسأله ای است که می تواند شادابی را در شما ایجاد کند، چراکه خدمت شما در در حیطه قرآن و عترت است و ما معتقدیم همین پلیس می تواند در خدمت حضرت ولی عصر باشد.

آیت الله سعیدی با بیان این که نیروی انتظامی شجره مبارکی است که به برکت نظام اسلامی شکل گرفت، یادآور شد: این نیرو از همان ابتدا که با رنگ و بوی انقلاب شکل گرفت تا به امروز به اعتبار و آبروی زیادی دست پیدا کرده و روز به روز بر آن افزوده شده است.

وی افزود: نیروهای انتظامی در کشورهای دیگر با اهداف و اغراضی که دارند در حال نزول و افول هستند؛ ولی دراین کشور رهبر معظم انقلاب به برکت رهنمودهای امام راحل و خون شهیدان این درخت مبارک را غرص کردند و در دانشگاه علوم انتظامی نیز از آن اعلام رضایت کردند که نشان دهنده رضایت امام زمان(عج) است.

امام جمعه قم با بیان این که رضایت رهبر معظم انقلاب بر معنویت و مسؤولیت نیروی انتظامی می افزاید، خاطرنشان کرد: این دو مسأله دو عنصر مهم در کار شما است که باید روز به روز تقویت شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود نیروی انتظامی را یکی از افتخارات نظام اسلامی برشمرد و یادآور شد: با تلاش دوستان عزیز در نیروی انتظامی ما امروز در کشور به ویژه در شهر مقدس قم نیز ما شاهد امنیت خوبی هستیم و بی شک دعای خیر حضرت فاطمه معصومه(س) همراه شما خواهد بود.

آیت الله سعیدی در پایان عنوان کرد: در حقیقت نیروی انتظامی به برکت انقلاب و نهضتی شکل گرفته است که خون شهیدان آن را تضمین کرده است، بنابراین باید همواره به ارواح پاک امام و شهدای عزیزمان درود بفرستیم./1330/202/ص

ارسال نظرات