۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۵۳۲۴۲۸
نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد:

ماهیت ترامپ مایه شرمساری ملت آمریکا است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: امروز ماهیت ترامپ که مایه شرمساری ملت آمریکا است برای همگان مشخص شده است.
حجت الاسلام رستگار

به گزارش خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در محل تجمع اعتراض‌آمیز دانشجویان بندرعباسی نسبت به اظهارات اخیر رییس جمهور آمریکا گفت: امروز ایران اسلامی به برکت خون مقدس شهدا، حامی کشورهای مظلوم در دنیا است، مستکبران عالم نمی‌توانند بپذیرند که ایران اسلامی در همه عرصه‌ها پیشرفت و به خودکفایی رسیده است.

وی افزود: دنیا می‌داند که حامی تروریسم و پرورش‌دهنده تروریسم آمریکا است که میلیاردها دلار برای جنگ و خونریزی مسلمانان و مردم بی‌گناه هزینه می‌کند و می‌بینیم  همان داعشی که آنها پرورش داده‌اند و دست‌پرورده خودشان است امروز به جان خودشان نیز افتاده است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان عنوان داشت: سپاه و بسیج یادگار امام خمینی(ره) است و ایشان پیش‌بینی این موضوع را داشته که زمانی دشمن قصد تعرض به این نظام را خواهد داشت و این سپاه است که حافظ ارزش‌های اسلامی و قدرت بازدارنده است.

حجت‌الاسلام رستگار یادآور شد: عصبانیت ترامپ برای از دست‌دادن موقعیت خود در منطقه به واسطه قدرت سپاه است و باید قدر این نهاد انقلابی را دانست که در همه حوزه‌ها در کنار دولت یاری‌رسان مردم است.

وی ادامه داد: در واقع سپاه هم برای پاسداری از انقلاب اسلامی و هم برای ارزش‌های اسلامی نیاز اساسی کشور است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان افزود: امروز اگر دشمنان علیه سپاه حرف‌های بی‌ربط می‌زنند و بحث توان موشکی این ارگان انقلابی را پیش می‌کشند این از ترس توانمندی و پیشرفت روز افزون این ارگان انقلابی است.

رستگار اضافه کرد: این قدرت سپاه از وعده‌های خداوند است و بحمدالله امروز ماهیت ترامپ که مایه شرمساری ملت آمریکا است برای همگان مشخص شده است.

وی در پایان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب قبلا نیز این مسأله را هشدار داده که آمریکا قابل اعتماد نیست و ما باید همیشه گوش به فرمان ایشان باشیم تا آسیبی متوجه کشور ما نشود./۸۵۱/د103/ب1

ارسال نظرات