۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۵۳۲۴۵۹
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

آمریکا امروز در باتلاق خاورمیانه در حال فرو رفتن است

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکا که روزی خود را یک کشور ابرقدرت و تعیین کننده در جهان می دانست امروز در باتلاق ذلالت و بدبختی خاورمیانه در حال فرو رفتن است، گفت: عصبانیت و سخنان ابلهانه رییس جمهور آمریکا نیز به دلیل همین شکست های متعدد آنها در منطقه است.
امام جمعه نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار پرسنل مجتمع فرهنگی آموزشی آبشناسان نکا با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی ارتش، از ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان نیروی مقتدر و همیشه در صحنه یاد کرد و گفت: ارتش مقتدر در کنار دیگر نیروهای مسلح کشورمان همواره حافظ حریم انقلاب و نظام اسلامی بوده است.

وی با بیان این که ارتش جمهوری اسلامی بازوان مستحکمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است، افزود: این نیروی مقتدر و اثرگذار همواره به امام راحل و مقام معظم رهبری وفادار بوده و هستند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ارتش جمهوری اسلامی ایران با همکاری دیگر نیروهای مسلح کشورمان نظیر سپاه و نیروی انتظامی در محافظت از کیان انقلاب اسلامی لحظه ای درنگ نکردند، خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی در صحنه ها و عرصه های مختلف این انقلاب همواره پشتیبان مناسبی برای نظام اسلامی بوده است.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که نیروهای مسلح کشورمان برای مقابله با توطئه دشمنان در آمادگی و هوشیاری کامل قرار دارند، تصریح کرد: بدخواهان انقلاب اسلامی بدانند که هر گونه تحرک اضافی آنها با پاسخ قاطع و کوبنده نیروی های مسلح کشورمان روبرو خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران، امنیت و آسایش امروز کشورمان را مرهون تلاش ها و از خودگذشتگی های شبانه روزی نیروهای مسلح کشور دانست و خاطرنشان کرد: سپاه، ارتش جمهوری اسلامی و نیروهای نظامی و امنیتی هوشیارانه وضعیت کشور و مرزهای اطراف را رصد می کنند تا خدای ناکرده آسیبی به امنیت کشورمان وارد نشود.

مسؤول حوزه علمیه نکا، از جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از امن ترین کشورهای جهان یاد کرد و گفت: علیرغم همه تلاش های دستگاه های تبلیغاتی غرب برای ناامن جلوه دادن جمهوری اسلامی، اما به اذعان بسیاری از مقامات کشورهای مختلف کشورمان از جمله امن ترین مناطق جهان به شمار می رود.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که در حالی ایران اسلامی از یک امنیت پایدار برخوردار است که کشورهای همسایه ما در آتش جنگ می سوزد، افزود: باید قدردان نعمت بزرگ امنیت باشیم که به برکت تلاش های شبانه روزی فرزندان این مرزوبوم حاصل شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن از وجود چنین امنیت پایداری در کشورمان عصبانی است و در تلاش برای ناامن کردن کشور با توطئه های مختلف است، خاطرنشان کرد: دشمن به خیال خام خود فکر می کند که با اجیر کردن چند خائن و ضد انقلاب می تواند امنیت کشورمان را خدشه دار کند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که هر گونه توطئه ای با هوشیاری و آمادگی نیروهای نظامی و امنیتی کشورمان خنثی خواهد شد، تصریح کرد: در 38 سال اخیر شاهد هستیم علیرغم همه تلاش های دشمن برای راه اندازی جنگ های داخلی و قومیتی و همچنین تجهیز وحمایت از گروه های ضد انقلاب و تروریست، اما امنیت در همه بخش های کشورمان حکم فرما است.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که نیروهای نظامی جمهوری اسلامی همه تحرکات دشمن در منطقه را با دقت رصد می کند، خاطرنشان کرد: دشمنان باید بدانند که لحظه ای از رصد نظامی و امنیتی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خارج نخواهند شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که نیروهای نظامی کشور در دفاع از حریم ایران اسلامی با هیچ کسی تعارفی ندارد، تصریح کرد: کوچکترین تعرض به مرزهای جمهوری اسلامی ایران از سوی دشمنان انقلاب اسلامی با پاسخی قاطع و کوبنده همراه خواهد بود.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با محکوم کردم سخنان ضد ایرانی رییس جمهور آمریکا، آن سخنان را ناشی از سیلی محکم جمهوری اسلامی ایران به آمریکایی ها دانست و گفت: آمریکا امروز پس از سال ها سرمایه گذاری در خاورمیانه امروز کاملاً شکست خورده است و این شکست به دلیل نقش محوری جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که همه سرمایه گذاری های آمریکایی ها در منطقه با سد محکمی به نام جمهوری اسلامی ایران مواجه شده است، خاطرنشان کرد: دولتمردان آمریکایی باید بدانند که هر تصمیمی و اقدامی در منطقه خاورمیانه بدون نظر و نقش آفرینی جمهوری اسلامی با شکست مواجه خواهد شد.

امام جمعه نکا با اشاره به این که آمریکا که روزی خود را یک کشور ابرقدرت و تعیین کننده در جهان می دانست امروز در باتلاق ذلالت و بدبختی خاورمیانه در حال فرو رفتن است، تصریح کرد: عصبانیت و سخنان ابلهانه رییس جمهور آمریکا نیز به دلیل همین شکست های متعدد آنها در منطقه است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی ها باید به تجاوزهای آشکار خود در منطقه پایان دهند و دست از دخالت در امور کشورهای مستقل بردارند، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران، کشور 40 سال گذشته نیست که مستشاران آمریکایی در همه امور کشور دخالت کرده و اظهار نظر کنند.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران با هدف حذف آمریکایی ها در امور کشورمان به وقوع پیوست، تصریح کرد: تا پیش از پیروزی انقلاب، مسؤولان کشور در هیچ اموری نمی توانستند بدون نظر و دیدگاه آمریکایی ها اقدامی انجام دهند و این به معنای سلطه مطلق بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که جمهوری اسلامی ایران با هرگونه سلطه گری و زیاده خواهی مخالف است و با آن مقابله خواهد کرد، افزود: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرچم دار مبارزه با کفر و استکبار در جهان است که در رأس آن آمریکای جنایت کار قرار دارد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها از وجود شعار مرگ بر آمریکا در کشورمان عصبانی است، خاطرنشان کرد: همه تلاش دولتمردان آمریکایی در 38 سال اخیر براندازی و مقابله با جمهوری اسلامی و ملت ایران بوده و انتظار دارند مردم کشورمان این شعار محوری و اصولی را در کشور حذف کند./۱۳۱۷/پ203/ب1

ارسال نظرات