۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
کد خبر: ۵۳۳۶۱۵
آیت الله فقیهی:

مخالفت با سپاه، مخالفت با کل مردم و حکومت ایران است

عضو جامعه مدرسین گفت: این گونه نیست که سپاه جایی جدای از ایران باشد که بگویند تروریست است و ایران تروریست به شمار نمی رود، سپاه جزء ملت ایران است و تروریست شمردن سپاه اهانت به کل ایران است.
آیت الله فقیهی

آیت الله محسن فقیهی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به یاوه گویی های اخیر سران استکبار جهانی، گفت: خداوند متعال در سوره توبه می فرماید اگر دشمنان نقض عهد کردند و نسبت به دین طعنه زدند و شما را تحقیر کردند دیگر جای صحبت نیست.

وی افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند در این صورت باید مقاومت کرد، قرآن کریم می فرماید که مسلمانان باید متحد بوده و زیر پرچم اسلامی در برابر دشمنان مقاومت کنند تا شاهد عقب نشینی آن ها باشیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که مردم و مسؤولان باید با پیروی از رهبر انقلاب با اتحاد در برابر دشمن ایستادگی کنند، اظهار داشت: آمریکا باید با اتحاد جمهوری اسلامی ایران تودهنی محکمی بخورد تا دیگر یاوه سرایی نکند.

وی ادامه داد: خود آمریکایی ها اعتراف کردند که داعش و تروریست ها را به وجود آورده اند، زمانی که ترامپ می خواست رییس جمهور شود اعلام کرد که آمریکا را به وجود آورده است، امروز شاهد هستیم که آمریکا در حال حمایت از منافقان است.

آیت الله فقیهی ابراز داشت: آمریکایی ها صهیونیست های تروریست را حمایت می کنند آن وقت به سپاه  عزیز که محبوب ایرانیان است اتهام وارد می کنند و آن را تروریست می نامند، مشخص است که سخنان آمریکایی ها تناقض دارد.

وی عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران حامی مظلوم است، از این رو کشورهای مظلومی همانند سوریه و عراق وقتی از ایران تقاضا کردند جمهوری اسلامی نیز به آن ها کمک کرده است، آیا می توان قبول کرد که کمک به یک ملت تروریست باشد اما کسانی که داعش را به وجود آورده اند تروریست به شمار نروند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران در قانون اساسی ذکر شده است، همانگونه که رهبری و رییس جمهور در قانون اساسی ذکر شده، سپاه هم آمده و جزء ارکان نظام به شمار می رود، مخالفت با سپاه مخالفت با کل مردم و حکومت ایران است.

وی اضافه کرد: اینگونه نیست که سپاه جایی جدای از ایران باشد که بگویند تروریست است و ایران تروریست به شمار نمی رود، سپاه جزء ملت ایران است و تروریست شمردن سپاه اهانت به کل ایران است، حرف های ترامپ با اظهارات گذشته خود او کاملا تعارض دارد، مسؤولان و مردم باید متحد و یکپارچه تحت امر رهبر معظم انقلاب با مشت محکم در برابر یاوه گویی های دشمن ایستادگی کنند./1323/۳۰۲/ح

ارسال نظرات