۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۵۳۷۱۵۶
امام جمعه مریانج:

فریاد راهپیمایان اربعین نه بزرگ به استکبار است

حجت‌الاسلام روحانی گفت: هنگامی که میلیون ها نفر از همه اقشار و ادیان مختلف با شعاری واحد جمع می شوند و ندای مبارزه با ظلم را سر می دهند بزرگ ترین پیام این گردهمایی است.
روحانی مریانج

حجت‌الاسلام یوسف روحانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان زیارت اربعین را دارای پیام های بسیاری عنوان کرد و گفت: این راهپیمایی با شکوه دارای پیام های زیادی هم در ابعاد عقیدتی و هم در ابعاد سیاسی می باشد.

وی ارادت شیفتگان به اهل بیت را از پیام های اربعین دانست و گفت: در بعد عقیدتی این پیام دریافت می شود که از نظر محبان، این خاندان تمام دارایی آنها در این جهان است.

امام جمعه مریانج آزادگی را پیام اصلی قیام امام حسین (ع) بیان کرد و گفت: پیام آزادگی که حضرت سید الشهدا(ع) در 1400 سال پیش سر دادند و فرمودند کسی حق ندارد آزادی انسان را از او سلب کند دلیل جذب بسیاری از افراد بوده است.

حجت‌الاسلام روحانی حضور میلیونی مردم جهان با یک ندای واحد را بزرگ ترین پیام سیاسی این اجتماع عنوان کرد و گفت: هنگامی که میلیون ها نفر از همه اقشار و ادیان مختلف با شعاری واحد جمع می شوند و ندای مبارزه با ظلم را سر می دهند بزرگ ترین پیام این گردهمایی است.

وی به خادمان در مسیر راه نیز اشاره کرد و گفت: این که در موکب ها افراد هر چه در توان دارند در اختیار زائران قرار می دهند این نشان از ایثار و سخاوتی دارد که آموزگار آن، حضرت سیدالشهدا (ع) بوده است.

امام جمعه مریانج  تجمعات این چنینی را زمینه ای برای از بین بردن ظلم و ستم در جهان دانست و گفت: فریاد این جمعیت یک نه بزرگ به دشمنان بشریت و جنایتکاران مخصوصا استکبار جهانی است.

وی تصریح کرد: آنچنان که سال گذشته کمر داعش را شکستیم امیدواریم راهپیمایی امسال زمینه را برای از بین بردن صهیونسیت و آمریکا به وجود آورد./۹۷۹/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات